پتانسیل دانشجویان سکوی پرتاب از تحریم‌ها است

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: هدف ما از برگزاری طرح ضیافت اندیشه در سطح کشور، استفاده از ماه مبارک رمضان در جهت پرورش فکری، معنوی و روحی دانشجویان است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام میر مجید سید قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه نیشابور گفت: پتانسیل‌ها و استعدادهای دانشجویان و قشر جوان ایرانی در سطح بسیار بالایی است که این توانایی‌ها، سکوی پرتاب از تحریم أها است.

قریشی در ادامه اظهار داشت: پتانسیل‌ها و استعدادهای دانشجویان و قشر جوان ایرانی در سطح بسیار بالایی است که این توانایی‌ها باید به مرحله عمل برسد بنابراین تحریم‌ها سکوی پرتابی برای پیشرفت ایران عزیز و خودباوری مردم و همچنین سبب خودکفایی کشور در برخی از علوم مانند پزشکی، مکانیک، انرژی هسته‌ای و غیره شده است.

وی در ادامه تصریح کرد : متدها و روش های غربی، معیار انجام امور کشور ما نیست، ایرانیان در همه زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی الگو بوده اند پس ما باید با اتکا به توانایی هایمان در پیشرفت هرچه بیشتر کشور سرافرازمان بکوشیم.

قریشی در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای پرورش فکری، معنوی و روحی دانست و افزود: هدف ما نیز از برگزاری این طرح ضیافت اندیشه در ماه مبارک رمضان، پرورش فکری، معنوی و روحی دانشجویان است.

حجت الاسلام قریشی در پایان تأکید کرد: جوان ایرانی باید به خود باوری برسد تا همگی با عنایت پروردگار و استفاده از تجهیزات و منابع کشور به خود کفایی در تمامی عرصه ها برسیم.

منبع :ماوا

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.