پترویچ: پرسپولیس دست خالی از کرمان می رود

 ایوان پترویچ با اشاره به تساوی مس در دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: فکر می کنم بازی برابر پیکان ضعیف ترین دیدار مس در این فصل از مسابقات بود. باید از این دیدار امتیازات کامل را می گرفتیم اما فوتبال و اتفاقات آن غیر قابل پیش بینی است.

وی افزود: هنوز فرصت جبران وجود دارد. باید با کسب ۳ امتیاز از دیدار برابر پرسپولیس بار دیگر شرایط تیم را عوض کنیم.البته بازی مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال همیشه حساسیت های ویژه ای دارد. بازی کردن  در برابر این تیم ها انگیزه زیادی به تیم ها و بازیکنان تیم های مقابل این دو تیم می دهد.

پترویچ بیان داشت: تمرینات خوبی را در این چند روز برگزار کرده ایم و همگی برای شکست دادن قرمز پوشان هم قسم شده ایم. خوشبختانه انگیزه و روحیه بسیار بالایی در بین بازیکنان تیم دیده می شود. امیدوارم این انگیزه و حس برتری در نبرد درون زمین نیز به همه بازیکنان تیم کمک کند.

هافبک تیم فوتبال مس کرمان در ادامه به بازی در “ورزشگاه خانگی” مقابل پرسپولیس اشاره کرد و بیان داشت: امیدوارم تماشاگران مس از این تیم حمایت همه جانبه ای را داشته باشند. فصل گذشته وقتی به همراه شاهین بوشهر به کرمان آمدم همین تماشاگران مس بودند که فضای خاصی را در این ورزشگاه برای حمایت از تیمشان ایجاد کردند. البته باید همه از همه آنها تشکر کنم که در این فصل نیز دست از حمایت تیم برنداشته اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است که در این فصل از مسابقات با توجه به خرید های بزرگی که انجام داده است نتوانسته رضایت هوادارانش را به دست آورد. امیدوارم بتوانیم این تیم را با همه بازیکنان بزرگش در کرمان با حمایت همه جانبه هوادارانمان شکست دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.