پخش برنامه‌های ˝جنگ صبحگاهی˝ ، ˝صفای دل˝ و ˝ پیک سلامتی˝ در رادیو اردوی برون مرزی

برنامه‌های ˝جنگ صبحگاهی˝ ، ˝صفای دل˝ و ˝ پیک سلامتی˝ در رادیو اردوی برون مرزی پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر برنا، برنامه‌های “جنگ صبحگاهی” ، “صفای دل” و ” پیک سلامتی” در رادیو اردوی برون مرزی پخش خواهد شد.
 
جنگ صبحگاهی، برنامه‌ای است که تنوع موضوعی بسیار دارد و به مناسبت روز و مسایل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است. در این برنامه احادیث معصومین همراه با موضوع روز برای شنوندگان رادیو پخش می‌شود، این برنامه در قالب داستان و حکایت کوتاه بوده و ضمن پخش پیام شنوندگان رادیو، نامه‌های آنان نیز خوانده می‌شود. این برنامه صبحگاهی پنج روز در هفته به مدت ۱۲ دقیقه در ساعت ۳۰/۶ لغایت ۳۰/۷ در قالب ۲۶۰ برنامه برای شنوندگان رادیو و به تهیه کنندگی مینا شکراله پخش می‌شود.

همچنین برنامه صفای دل که در قالب ۵۰ برنامه ۱۰ دقیقه‌ای با ساختار آوایی و کلامی با موضوع معارف اسلامی برای شنوندگان حوزه شبه قاره و شرق آسیا پخش می‌شود. فرازی از دعای کمیل، شرح و تفسیر آن همراه با ترجمه و تفسیر به زبان اردو برای شنوندگان پخش خواهد شد. این برنامه هر هفته پنج شنبه‌ها به‌صورت عصرگاهی در ساعت ۳۰/۲۱ لغایت ۴۰/۲۱ به مدت ۱۰ دقیقه از رادیو اردوی زاهدان به تهیه کنندگی غلامعباس حیدری پخش می‌شود. نویسنده و گوینده این برنامه سید کلب عباس زیدی است.

از دیگر برنامه‌های رادیو اردوی زاهدان پیک سلامتی است که در قالب ۵۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با ساختار کلامی و پیامی و با موضوع بهداشت و سلامتی اطلاعات و آموزش‌های لازم است و به بررسی مسایل بهداشتی و درمانی می‌پردازد.
 
گفتنی است؛ در این برنامه علاوه بر آموزش توسط متخصصین اردو زبان به سوالات شنوندگان نیز پاسخ داده می‌شود. تهیه کننده این برنامه غلامعباس حیدری و به گویندگی  نوید حیدر تقوی است. برنامه مذکور به مدت ۱۵ دقیقه بین ساعت ۲۰ لغایت ۲۱ از رادیو اردوی زاهدان برای شنوندگان پخش می‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.