پخش تولیدات صدا و سیما درآفریقای جنوبی

۳۰اردیبهشت،

هشت اثر از تولیدات سازمان صدا و سیما برای پخش از شبکه اسلام تی وی ، راهی آفریقای جنوبی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی ، فرهاد عمر مدیر شبکه تلویزیونی اسلامی ITV ، طی سفر شش روزه اش به ایران و بازدید از سازمان صدا و سیما ، با دکتر حسینی رئیس مرکز امور بین الملل رسانه ملی دیدار و گفتگو کرد.  
طی این ملاقات ، بسته فرهنگی آثار تولیدی سازمان صدا و سیما به منظور انجام مبادلات برنامه ای و پخش از شبکه تلویزیونی اسلام تی وی در اختیار مدیراین شبکه قرار گرفت.  
گفتنی است ؛ برنامه های بسته فرهنگی مذکور توسط اداره مبادلات برنامه ای مرکز امور بین الملل صدا و سیما ، بصورت زیرنویس انگلیسی  تهیه وآماده شده اند که شامل؛« مجموعه تلویزیونی ؛ شهریار ، سینمایی های ؛ بازمانده ، قصه ها و واقعیت ها ، پشت پرده مه، مانگرو، چهره به چهره ، تنهایی و مجموعه مستند ایران » می باشد.  
شایان ذکر است شبکه تلویزیونی اسلام تی وی ، تنها شبکه تلویزیونی مسسلمانان آفریقای جنوبی است که سعی دارد با پخش برنامه هایی که  براساس آموزه ها و ارزشهای اسلامی تهیه شده، در میان مسیحیان نیز بیننده خاص خود را دارد. این شبکه به دلیل قرار گرفتن بر روی ماهواره کارتیDSTV توانسته در مناطق جنوب، غرب و شرق آفریقا مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.