پخش رسمی شبکه سلامت

۲۸ آبان ،

جام جم آنلاین: مدیر شبکه سلامت گفت: این شبکه تلویزیونی نیمه اول آذر به طوررسمی به شبکه‌های تلویزیونی سراسری کشور خواهد پیوست.

به گزارش تفسیری روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، دکتر آبتین مهدی ‌پور در تشریح اهداف و برنامه‌های این شبکه افزود: هدف ایجاد شبکه سلامت پاسخگویی به نیاز جامعه در موضوعات مختلف سلامت و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه است.

وی اضافه کرد: این شبکه برای همه گروه‌های مخاطب عــام و خاص اعم از جامعه پزشکان، متخصصان گروه‌های پزشکی و برای همه مردم جامعه که به نوعی به مسائل بهداشت و درمان علاقه مند می باشند برنامه دارد.

مدیر شبکه سلامت گفت: شبکه تلویزیونی سلامت از مهر امسال فعالیت خود را آغـاز کرد و در حال حاضر با پخش برنامه‌هایی با موضوعات بهداشت روان، جسم، سلامت اجتماعی، مباحث تغذیه، جمعیت و بحث‌های کارشناسی در خدمت مخاطبان خاص و عام خود است.

دکتر مهدی پور افزود: هم اینک شبکه تلویزیونی سلامت به طور۲۴ساعته بر روی کانال ۱۹ در شهر تهران برای مخاطبان خود برنامه‌های مختلفی را به صورت آزمایشی در حال پخش دارد که نیمه اول آذر این شبکه با رویکرد سراسری و به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی شبکه تلویزیونی سلامت با مساعدت و همکاری‌های همه نهادهای بهداشتی و درمانی کشور از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و وزارت رفاه و تعاون و امور اجتماعی میسر شد.

مدیر شبکه سلامت گفت: برای تولید برنامه‌هایی با موضوعات پزشکی، بهداشتی و درمانی با مسئولان وکارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب طرح‌های پژوهشی و ملی، درمان‌های جدید در حوزه‌های بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی توافقاتی کرده ایم و برخی از این برنامه ها هم اینک در حال تولید است.

مهدی پور افزود: در نظر داریم که از ظرفیت‌های کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بهره بگیریم زیرا تولید برنامه‌های تلویزیونی در شبکه سلامت کاملاً تخصصی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر معرفی دستاوردهای علوم پزشکی تلاش می‌کنیم در این شبکه برای بالا بردن سطح علمی و آموزش کادر پزشکی کشور نیز برنامه‌هایی تولید کنیم.

مدیر شبکه سلامت گفت: طبق توافق لازم با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه‌های ویژه‌ای را برای آموزش و ارتقای سطح علمی پزشکان و گروه‌های پزشکی تدارک دیده‌ایم که در همین ارتباط معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمهیدات لازم برای این کار را فراهم کرده است تا از طریق شبکه تلویزیونی سلامت دوره‌های بازآموزی برای پزشکان و گروه‌های پزشکی در همه رشته‌ها برگزار شود.

دکتر مهدی پور افزود: پرداختن به موضوعات مرتبط با بیمه‌های درمانی، بازنشستگی و بیمه سلامت از دیگر فعالیت‌های این شبکه خواهد بود.

مخاطبان شبکه تلویزیونی سلامت می‌توانند با استفاده از گیرنده دیجیتال SET TOP BOX  این شبکه تخصصی را بر روی کانال ۱۹دریافت کنند.

شماره سامانه پیام کوتاه این شبکه ۳۰۰۰۶۰۰۶ و نشانی اینترنتی آن www.salamattv.ir است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.