پخش مستند ˝در تهران تیاتر درمی‌آورند˝ در برنامه فانوس

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مستند ˝در تهران تیاتر درمی آورند˝ از تولیدات موسسه تصویر شهر امشب در برنامه فانوس شبکه مستند سیما به روی آنتن ‌می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ مجموعه‌ای از مستندهای موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت۲۳ در برنامه فانوس شبکه مستند پخش شوند که سه‌شنبه این هفته، ۳۰ مهرماه، به نمایش مستند “در تهران تیاتر درمی‌آورند” به کارگردانی طاها شجاع نوری اختصاص دارد.

بنابر این گزارش، موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مستند “در تهران تیاتر درمی‌آورند” ساخته طاها شجاع‌نوری که با حضور شماری از بازیگران و کارگردانان پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران از جمله آتیلا پسیانی، رضا کیانیان، گلاب آدینه، حمید سمندریان و محمود استاد محمد تهیه و تولید شده است، از برنامه فانوس شبکه مستند پخش می‌شود.

این مستند نوشته علی‌اصغر دشتی به دو جوان شهرستانی می‌پردازد که برای ادامه تحصیل در رشته نمایش به تهران می‌آیند و در تهران با تئاتر آشنا می‌شوند، اما با فضایی روبرو می‌شوند که با انتظاراتشان بسیار متفاوت است.

گفتنی است، هفته‌های قبل مستندهای “تهران در عکس” به کارگردانی روبرت صافاریان و “تهران هزار داستان” به کارگردانی احمد میراحسان از مجموعه مستند تهران از نگاه هنر از همین شبکه به روی آنتن رفته است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.