پخش ۱۲ هزار تن آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی شمال شرق تهران

فروردین ۱۴۰۳

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۴ گفت: آسفالت سواره رو بزرگراه شهید بابایی و ۴ نقطه منطقه با پخش ۱۲هزار تن آسفالت بهسازی و مناسب سازی شد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بهمن محبوبی با بیان این مطلب گفت : به منظور سهولت در تردد شهروندان و وسائل نقلیه ، بهسازی و مناسب آسفالت مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی بعد از پل استخر در فضایی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دستور کار قرار گرفت و تا پایان ماه جاری به پایان می رسد.
 
وی در ادامه از بهسازی معابر بزرگترین شهرک مسکونی منطقه چهار خبرداد و گفت: در ادامه طرح بهسازی آسفالت و جدول بندی معابر، معابر امید به عنوان بزرگترین شهرک منطقه در فضایی به مساحت۳۷۹۰ متر مربع بهسازی شد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار اضافه کرد: عملیات مخلوط ریزی و تسطیح (زیرسازی) خیابان هنگام از چهارراه استقلال تا خیابان فرجام در فضایی به مساحت ۳۳۰۰۰ متر مربع بهسازی شد.
 
محبوبی با اشاره به آسفالت انجام شده در  معابر حاشیه معابر محله شمیران نو ضلع جنوب خیابان استقلال گفت: در این محدوده از منطقه نیز ۲۸۸ تن آسفالت در فضایی به مساحت ۲۱۰۵ متر مربع  به همراه جدول گذاری به طول ۲۰۰ متر اجرا شد.
 
وی خاطر نشان کرد: در مجموع  در مهر ماه جاری بیش از ۱۲هزار  تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و محلی سطح منطقه پخش شده است. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.