پدر دانیال داوری: دانیال به آرزوی بچگی‌اش رسید/ بسیار چیزها در ایران برای او تازگی دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – پدر دانیال داوری می‌گوید پسرش از کودکی دوست داشته به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

به گزارش ممتاز؛ در اوایل تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران، پدر دانیال داوری که برای دیدن تمرین فرزندش به ورزشگاه آزادی رفته بود با مشکل مواجه شد. ماموران حراست می‌خواستند او را خارج کنند که در نهایت با پادرمیانی مترجم کارلوس کروش، مشکل حل شد. پدر دانیال داوری که از حضور فرزندش در تمرین تیم ملی ایران خوشحال بود، در مورد این موضوع گفت: «من خوشحالم که دانیال به آرزوی بچگی‌هایش رسید. واقعا از بچگی بسیار دوست داشت به تیم ملی ایران دعوت شود. فکر می‌کنم بتواند خودش را نشان دهد. البته آن‌قدر خودش خوب هست که نیازی به تعریف من ندارد. یک ضرب المثل هست که می‌گوید آن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.»
او در پاسخ به این سوال که چرا دانیال از بین ایران و آلمان، ایران را انتخاب کرد گفت: «دانیال به احترام من و به خاطر وطن پدری‌اش، ایران را انتخاب کرد. البته خودش هم دوست داشت که در تیم ملی ایران بازی کند. هرچند که می‌توانست آلمان را هم انتخاب کند. دانیال همیشه می‌گفت اگر از تیم ملی ایران و تیم ملی آلمان پیشنهاد داشته باشم، ایران را انتخاب می‌کنم.»
او ادامه داد: «دانیال وقتی بچه بود دو بار به ایران آمد و دیگر نیامد. الان بسیار چیزها برایش تازگی دارد. من تمام مطالبی که رسانه‌ها در این چند روزه چاپ کرده‌اند را نگه داشته‌ام و امروز به او می‌دهم. مطمئن هستم خوشحال می‌شود.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.