پذیرش دانشجوی پولی جهت سوءاستفاده از اعتبار دانشگاه تهران

یک دانشجوی دانشگاه تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک دانشجوی فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران گفت: تنها انگیزه پذیرش دانشجوی پولی با نام دانشگاه تهران سوءاستفاده از اعتبار دانشگاه تهران است.

مریم باقری دانشجوی فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تشکیل دانشگاه تهران ۲ گفت: از عواقب تأسیس دانشگاه پولی عدم تمرکز رئیس دانشگاه و معاونان او در اجرای وظایف اصلیشان است.
 
 وی با توجه به اعتبار علمی دانشگاه تهران گفت: دانشجویانی که وارد دانشگاه تهران می‌شوند از سطح و انگیزه قابل قبولی برای علم‌آموزی برخوردار هستند، اما متاسفانه دانشگاه تهران ۲ با برگزاری آزمون زبان و بدون سنجش رسمی از طریق آزمون و با برگزاری مصاحبه اقدام به پذیرش دانشجو کرده‌‌‌است.
 
باقری تصریح کرد: تنها انگیزه نامگذاری دانشگاه تهران ۲ استفاده از اعتبار دانشگاه تهران برای پذیرش دانشجو بوده و این نامگذاری جهت سوء استفاده از اعتبار دانشگاه تهران است.
 
این دانشجوی دانشگاه تهران اظهار داشت: دانشگاه در صدد است برای رفع مشکلات مالی خود از طریق جذب دانشجوی پولی بر حل این مشکلات برآید، اما قطعا پذیرش دانشجو بدون کنکور و سنجش با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد بود.
 
 وی در پایان با اشاره به اجرای شدن این قانون خاطر نشان کرد: این  قانون تاثیرات بسیاری بر کیفیت آموزش در دانشگاه و سطح عمومی دانشگاه خواهد گذاشت و قطعا باعث شکاف در عرصه علمی و فرهنگی دانشجویان می‌شود.

انتهای پیام/ س۳
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.