پذیرش دانشجوی دکتری به صورت پولی در دانشگاه علامه

پذیرش دانشجوی دکتری به صورت پولی در دانشگاه علامه

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی از پذیرش دانشجوی دکتری تمام وقت شهریه پرداز در پردیس نیمه حضوری این دانشگاه خبر داد.
عبدالله شفیع آبادی گفت: متاسفانه در اطلاع رسانی نادرست، اعلام کرده بودند که دانشگاه علامه طباطبایی دانشجوی نیمه حضوری دکتری پذیرش می کند درحالیکه این دانشگاه به هیچ عنوان دانشجوی نیمه حضوری در دکتری پذیرش نمی کند، بلکه دانشجوی دکتری شهریه پرداز تمام وقت را در پردیس نیمه حضوری دانشگاه پذیرش خواهد کرد.

وی ادامه داد: دانشگاه علامه دانشجوی نیمه حضوری در مقاطع  کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد که در پردیس نیمه حضوری دانشگاه واقع در چهار راه لشگر براساس ظوابط وزارت علوم مشغول تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی یادآورشد: این دانشگاه با مجوز وزات علوم از بهمن ماه دانشجوی دکتری شهریه پرداز پذیرش خواهد کرد.

وی ادامه داد: تمام دانشجویان این دوره افرادی هستند که در کنکور دکتری شرکت کرده و در نوبت دوم پذیرفته شده اند که توسط سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی می شوند و به عنوان دانشجوی روزانه شهریه پرداز تحصیل خواهند کرد.

شفیع آبادی ادامه داد: هیچ دانشجویی در این دوره پذیرش نخواهد شد که در کنکور دکتری شرکت نکرده باشد، مگر اینکه بورسیه بوده یا اینکه از خارج به داخل تبدیل وضعیت داده باشد که آن هم براساس قوانین وزات علوم صورت می گیرد.

وی افزود: این دانشجویان پس از معرفی سازمان سنجش آموزش کشور و مصاحبه، از بهمن ماه درس خود را در پردیس نیمه حضوری دانشگاه علامه طباطبایی آغاز خواهند کرد.

پذیرش

 

دانشجوی دکتری

 

پولی

 

دانشگاه علامه


پورتال اخبار دانشگاهی

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. آزاد نوربخش:

    با سلام. عالی است
    من کارشناس ارشد مدیریت هستم آیا می توانم از طریق پردیس دانشگاه علامه در مقطع دکتری برای سال جدید پذیرش بگیرم؟ ضمنا در کنکور دکتری شرکت نکرده ام

  2. سيامك:

    من از شما تشکر می کنم. امیدوارم با پیگیری شما مشکل حدود ۲۰۰ نفر از نخبگان کشور که با سوء مدیریت ایجاد شده حل بشود. با تشکر مجدد

  3. رزاق کیانی:

    خیلی عالی است

  4. unicorn:

    با سلام دانشگاه علامه طباطبایی به اسم دوره دکتری شبانه در تکمیل ظرفیت کنکور دکتری سال ۹۱، دانشجو قبول کرد (در دفترچه قید شده بود دانشجوی شبانه، محل تحصیل: پردیس نیمه حضوری دانشگاه علامه). حالا در سایت این دانشگاه اطلاعیه زده شده که به استناد قانون … وزارت علوم که تصویب همین بهمن ماه ۹۱ است، می¬ خواهند در پردیس دانشگاه دانشجوی پولی بگیرند، یعنی کسانی که کنکور نداده اند می تونن بیان با مصاحبه دوره دکتری رو بگذرونن. آیا این انصافه؟ این طوری ارزش مدرک ما هم میشه هم سطح اونا، چه بسا به ما هم مدرک دانشجوی پولی بدن، با این که ما کنکور دادیم و به عنوان “شبانه” قبول شدیم. ثبت نام ما هم به تعویق افتاده و تکلیفمون معلوم نیست، در حالی که باید از ما زودتر ثبت نام می کردند تا به کلاس های ترم بهمن برسیم. لطفا پیگیری بفرمایید. ممنون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.