پذیرش دانشجو در ۵ رشته تازه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز

۳۰ آبان ،

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه تبریز از پذیرش دانشجو در ۵ رشته تحصیلی برای مراکز علمی کاربردی این واحد در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، اسماعیل خیری‌زاده افزود: تعداد ۲۰۰ نفر دانشجو در رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای برنامه‌نویسی تحت وب، طراحی صفحات وب و مهندسی فناوری اطلاعات در مرکز تبریز و تعداد ۱۰۰ نفر در رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی طراحی صفحات وب در مرکز ملکان جذب خواهند شد.

وی گفت: پذیرش دانشجویان مذکور از طریق برگزاری آزمون و برای بهمن ماه سال جاری است که از این تعداد ۳۰۰ نفر در مقطع کارشناسی حرفه‌ای در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان در شهرهای تبریز و ملکان پذیرفته خواهند شد.

خیری‌زاده با اشاره به سیاست‌های تازه دانشگاه علمی کاربردی در پذیرش دانشجو در این دانشگاه افزود: روند تعریف دوره و تدوین سرفصل برای مقاطع مهندسی فناوری ارشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شده که با اجرایی شدن این دوره‌ها امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و ملکان نیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.