پذیرش سالمندان در کلینیک خاندان حکیم

۱۹م دیماه ،

بینا- مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی تهران از راه‌اندازی سامانه پذیرش ویژه سالمندان و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در پلی‌کلینیک شهدای خاندان حکیم خبر داد.
به گزارش بینا، دکتر سیدعلی جمالیان گفت: با راه‌اندازی باجه‌های پذیرش سالمندان و بازنشستگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی تابعه این اداره‌کل تلاش می‌کنیم تا ضمن تکریم ارباب‌رجوع و احترام به حقوق بیماران، کیفیت خدمات ارائه شده را نیز به صورت مستمر ارتقا بخشیم.
وی از راه‌اندازی سامانه پذیرش الکترونیک و سیستم نوبت‌دهی تلفنی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی تهران خبر داد و افزود: به منظور تکریم ارباب‌ رجوع و خدمت ‌رسانی به بیماران مناطق دوردست به خصوص شهرستانها، سامانه پذیرش الکترونیک و سیستم نوبت‌دهی تلفنی در بیمارستانها و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان تهران راه‌اندازی خواهد شد.
مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران با اشاره به سیستم نوبت‌دهی الکترونیک در دفتر رسیدگی به اسنادپزشکی اداره‌کل درمان تهران اظهار داشت: با راه‌اندازی سیستم نوبت ‌بدهی تلفنی و سامانه یکپارچه پذیرش الکترونیک در مراکز درمانی تابعه اداره‌کل درمان تهران، بیمه‌ شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی می‌توانند با سهولت خدمات درمانی موردنیاز خود را دریافت کنند و ضمن کاهش رفت و آمد بیماران، از ازدحام مراکز نیز کاسته خواهد شد و به تدریج صف ها و لیست نوبتهای طولانی انتظار نیز کاهش خواهد داشت.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نعمتی:

    سلام…سر کاریه…..الان یک هفته است که صبح فرد زنگ می زنم برای گوش حلق بینی میگه متخصص در مرکز حضور نداره در حالی که به من گفتن این روزا هست هر ساعت دیگه هم زنگ زدم همین. وگفت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.