پذیرش مسافرین نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان از ۲ میلیون گذشت

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش یک میلیون و ۵۲۵ هزار و ۹ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: میزان پذیرش تاکنون به دو میلیون و هزار و ۵۲۰ نفر – روز رسیده است.

پذیرش مسافرین نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان از ۲ میلیون گذشت

به گزارش ممتاز نیوز، سید سعید مقدم‌زاده جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا روز دهم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه یک میلیون و ۵۲۵ هزار و ۹ نفر در قالب ۳۷۲  هزار و ۵۳۲ خانواده است.

وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به دو میلیون و  هزار و ۵۲۰ نفر – روز رسیده است و آمارها در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین هفت استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام کرد و گفت: فارس با پذیرش ۳۸۵ هزار نفر- روز ، خراسان رضوی با پذیرش ۲۳۸ هزار نفر-روز، اصفهان با پذیرش ۲۳۰ هزار نفر- روز، خوزستان با پذیرش ۱۶۳ هزار نفر- روز، بوشهر با پذیرش ۱۴۶ هزار نفر – روز و هرمزگان با پذیرش ۱۳۹ هزار نفر- روز به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته‌اند.

به گفته وی، در حال حاضر ۷۴۷ مرکز رفاهی، ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی هستند و ۱۹ هزار و ۴۴۵ تن به عنوان عوامل اجرایی میزبان مسافران هستند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.