پذیره‌نویسی بیمه سرمد باسرمایه ۴۰میلیاردی

۲۴م دیماه ،

بینا- رئیس اداره نظارت بر انتشار یافتن اوراق بهادار سازمان بورس، از صدور مجوز پذیره‌نویسی ۱۶.۸میلیارد تومان از سهام شرکت بیمه سرمد با سرمایه ۴۰ میلیارد تومانی در فرابورس خبر داد.
به گزارش بینا، غلامرضا ابوترابی ، با اشاره به آخرین تحولات در اداره نظارت بر انتشار یافتن و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای سازمان بورس به فارس اظهار داشت: در پی ارایه درخواست و بررسی لازم، با پذیره نویسی سهام شرکت سهامی عام و در شرف تاسیس بیمه سرمد موافقت شد، تا پس از تایید اعلامیه پذیره ­نویسی در اداره ثبت شرکت‌ها و انتشار یافتن در روزنامه­ ها، زمینه پذیره نویسی این شرکت تازه تاسیس فراهم شود.
وی با بیان اینکه سرمایه اسمی بیمه سرمد ۴۰ میلیارد تومان است ، ادامه داد: در حالی موسسان این شرکت بیمه‌ شامل بانک صادرات ،سرمایه­‌گذاری خوارزمی و موسسه همیاری غدیر ۲۳٫۲ میلیارد تومان از سرمایه بیمه سرمد را تعهد و پرداخت کرده‌اند که همه ۱۶٫۸ میلیارد تومان باقی مانده از طریق فرابورس مورد پذیره نویسی عمومی قرار خواهد گرفت.
ابوترابی در برابر این سئوال که با این اوصاف این شرکت بیمه‌ای هم بعد از اتمام پذیره نویسی در فرابورس حضور خواهد داشت؟ توضیح داد: بله، بعد از پایان پذیره‌نویسی و برگزاری مجمع هیئت موسس و طی مراحل قانونی، شرکت بیمه سرمد هم مانند بانک خاور میانه وارد فرا بورس خواهد شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.