پراید تا پایان امسال بدون ایربگ تولید می گردد

این خبر امروز ۴ شنبه ۱۷ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

پراید تا پایان امسال بدون ایربگ تولید می گردد

عصر خودرو : مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا از رفع مشکل شماره گذاری محصولات بدون ایربگ و عرضه آن به بازار خبر داد و گفت: تا پایان امسال اجازه تولید پراید بدون ایربگ را داریم.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل ازممتازنیوز، مدنی در حاشیه رونمایی از کشنده سنگین زامیاد در خصوص توقف عرضه محصولات بدون ایربگ اظهار داشت: مشکل شماره گذاری پراید بدون ایربگ رفع شده و تا چند روز آینده عرضه این محصولات به بازار آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: مجوز تولید پراید بدون ایربگ را تا پایان سال جاری داریم و به سریعی این خودروها تحویل مشتریان می گردد.
مدنی در خصوص اینکه فروش نقدی در نمایندگی ها با مدت تحویل چندماه صورت می گیرد گفت: مدت تحویل فروش نقدی محصولات ۳۰ روز است و بعضی تأخیرهای پیش آمده به سبب مشکل شماره گذاری بوده است.
وی در خصوص اینکه چرا عرضه محصولات به بازار کم شده تصریح نمود: بخشی از این کاهش عرضه به سبب کاهش تیراژ تولید بوده و بعضی نیز به مشکل عدم شماره گذاری مربوط می گردد.
مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا افزود: همچنین در شرایط کنونی میزان تقاضای بازار بیشتر از عرضه است و این امر مشکلاتی را در عرضه محصولات به وجود آورده است.

**هر چه محصول داریم به بازار عرضه می کنیم
مدنی در پاسخ به این سوال که در نمایندگی های فروش بعضی محصولات پرطرفدار همچون مگان و تندر۹۰ موجود نمی باش افزود: هرچه محصول تولید می کنیم به بازار عرضه می گردد و متعادل نبودن عرضه و تقاضا این مشکلات را به وجود آورده است.
وی در خصوص برنامه ریزی این شرکت برای پرداخت بدهی ها گفت: این موضوع حاد و پیچیده ای نمی باش و روند پرداخت آن ادامه دارد و حاویی های سایپا بیش از بدهی های شرکت است بنابراین جای نگرانی نمی باش.
مدنی در خصوص اینکه شرکت رنو عنوان نموده که احتمال قطع همکاری با سایپا وجود دارد خاطرنشان نمود: همکاری این شرکت با ما همچنان ادامه دارد.

چهارشنبه ۱۷ آبان   ۱۱:۱۹

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.