پرداخت الکترونیک در نمایشگاه کتاب با کارتخوان‌های سامان پرداخت میسر شد

۱۱اردیبهشت،

 

تعداد ۳۰۰۰ دستگاه کارتخوان توسط شرکت سامان پرداخت (سپ)، در غرفه‌های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جهت ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی نصب گردیده است.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت سامان پرداخت (سپ)، این شرکت پس از تجربه موفق در نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان در نمایشگاه قرآن کریم سال‌های ۱۳۹۰ و ۹۱، و نیز نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۰، برای دومین بار به عنوان مجری انحصاری نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران انتخاب شده است.
 
بر اساس این گزارش، این شرکت نسبت به نصب و پشتیبانی ۳۰۰۰ دستگاه کارتخوان ویژه غرفه‌های نمایشگاه بین المللی تهران که از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت به سیستم بانکی متصل می باشند اقدام کرده است. همچنین پشتیبانی این دستگاه‌ها با استقرار بیش از ۱۲۰ نیروی فنی پشتیبان در محل برگزاری نمایشگاه، میسر گردیده است.
 
با توجه به نوع دستگاه‌های منصوبه و نیز بستر ارتباطی پیشرفته، تراکنش‌های خرید مراجعه کنندگان، با بالاترین سرعت ممکن انجام خواهد شد.
 
مشتریان محترم در صورت بروز هرگونه سوال می‌توانند با مرکز ۲۴ ساعته ارتباط با مشتریان سپ با شماره تلفن ۸۴۰۸۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.