پرداخت بیش از ۴۰ هزار فقره تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ترویج و گسترش فرهنگ نیکوی قرض الحسنه در سرفصل های وام ازدواج ، اشتغال و پرداخت به زندانیان جرایم غیرعمد ؛ بیش از ۴۰ هزار فقره تسهیلات در سال جاری پرداخت کرده است.

به گزارش ممتاز به نقل از  سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، غلامرضا مصطفی پور مدیرعامل بانک با اعلام این خبر اظهار داشت: این تسهیلات به نیازمندان واقعی و با هدف کمک به اشتغال و ازدواج جوانان پرداخت شده که۱۹٫۵۵۷ فقره آن مربوط به وام ازدواج با ۵۹۰ میلیارد ریال است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: ۲۲۰۲ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۲۵ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال به مددجویان پس از خروج از زندان که مرتکب جرایم غیرعمد شده بودند و ۱۹٫۸۴۸ فقره تسهیلات اشتغال هم به مبلغ یک هزار و هشتصد و چهل و پنج میلیارد ریال پرداخت شده است.
مصطفی پور در باره خدمات و سرویس­های قابل ارائه این بانک یادآور شد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور آماده ارائه انواع خدمات بانکی مانند افتتاح آنلاین حساب جاری و پس انداز قرض الحسنه، ارائه انواع خدمات نوین بانکی (اینترنت بانک، همراه بانک، تلفنبانک، SMS بانک، دارای دستگاههای ATM و POS پذیرنده کارتهای عضو شتاب و عضویت در سامانه های ساتنا و پایا و…) است.
همچنین استفاده از سامانه غیرحضوری بانکداری اینترنتی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حسابها، تعیین مبلغ چک، رویت صورتحساب را امکان پذیر کرده و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و وقت مشتریان داشته باشد.
متقاضیان برای استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی می توانند به وب سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir  مراجعه
کنند.
به منظور گسترش بانکداری الکترونیک و ارائه خدمت به مشتریان ، بانک قرض الحسنه مهر ایران امکان ورود به سامانه تلفن بانک (۸۵۲۸-۰۲۱) را با استفاده از شماره کارت و رمز دوم کارت فعال کرده است.
از این پس مشتریان می توانند از خدماتی مانند اعلام موجودی
، انسداد کارت ، صورتحساب و مدیریت پرداخت (پرداخت قبوض و خرید شارژ) بهره مند شوند.
همه خدمات بانکداری الکترونیک از جمله (اینترنت بانک، همراه بانک، SMS بانک، دستگاه های POS و…) در سامانه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.qmb.ir  فعال شده و در حال خدمت رسانی است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.