پرداخت مالیات صنایع اقساطی می شود

پرداخت مالیات صنایع اقساطی می شود

پرداخت مالیات صنایع اقساطی می شود

ممتازنیوز: رییس کل سازمان امور مالیاتی از پشتیبانی مالیاتی برای بخش صنعت خبر داد و گفت:تمهیدات لازم برای قسط بندی مالیاتی این بخش پیش بینی شده است.

علی عسکری با اشاره به بر گزاری جلساتی با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی درخصوص مالیات بخش صنعت کشور، اظهارداشت: در این جلسات رایزنی هایی برای پشتیبانی و حمایت از بخش صنعت در زمینه مالیات امسال انجام شده است.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: در این جلسات تصمیم گرفته شد که اگر فعالیت های بخش تولیدی و صنعتی در پرداخت مالیات با مشکلی روبه رو شود در چارچوب و تکالیف قانونی تمهیدات لازم برای پرداخت مالیات آنها فراهم گردد.
وی ادامه داد: بر اساس قانون اگر مالیات به یک واحد صنعتی تعلق گیرد حداکثر تمهیدات قانونی در نظر گرفته شده برای این آنها تقسیط مالیات پرداختی اعمال می شود.
به گفته عسکری، برهمین اساس مالیات برخی از فعالیت ها تقسیط شده و برخی از فعالیت ها که سودآوری بالایی داشتند تقسیط نشده است.
به گفته معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی، سازمان امور مالیاتی حمایت های لازم را از فعالیت های تولیدی در سال جاری انجام داده است.
وی در خصوص قانون بودجه سال جاری مبنی بر تهاتر بدهی دولت با مالیات بخش صنعت گفت: اجرای این قانون منوط به مصوبه دولت است.
عسکری گفت: سازمان امور مالیاتی تنها مجری دریافت مالیات است و تا زمان تصویب تهاتر توسط دولت مالیات از واحدهای صنعتی دریافت می شود.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.