پرداخت وام خوداشتغالی به ۱۰۰ هزار روستایی/ ایجاد ۵۰۰ هزار شغل برای مددجویان

محمد امید در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده طی سال جاری در روستاهای کشور وامهای کم بهره در بخشهای خود اشتغالی و مشاغل خانگی میان متقاضیان پرداخت می شود.

وی گفت: البته سقف وام خود اشتغالی ۱۰ میلیون تومان است که متناسب با مشاغل مختلف میزان آن نیز متفاوت خواهد بود.

 

امید تاکید کرد: همچنین وام کم بهره تا سقف پنج میلیون تومان نیز برای ایجاد مشاغل خانگی به روستاییان پرداخت می شود بطوریکه آنان می توانند با استفاده از این وامها در جهت ایجاد شغل برای خود اقدام کنند.

 

معاون اشتغال کمیته امداد از ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: براساس برنامه ریزیهای به عمل آمده در سال جاری مددجویان تحت پوشش نیازمند شغل در قالب مشاغل خرد با دریافت وام تا ۱۰ میلیون تومان، می توانند صاحب شغل شوند.

 

به گفته امید، در مشاغل خرد ۲۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می شود و در مشاغل خانگی نیز ۲۵۰ هزار شغل دیگر برای مددجویان راه اندازی خواهد شد.

 

وی از افزایش مبلغ وام خود اشتغالی در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در جهت خوداشتغالی مددجویان نیز میزان وام در نظر گرفته شده در سال جاری تا ۱۵ میلیون تومان است.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. امیر:

    نیاز به وام برای دامداری دارم لطفا راهنماییم کنید

  2. اسماعيل مصلح:

    با سلام بنده ۶ ماهه بیشتر ثبت نام کردم بعد اون همه وقت یه ماه پیش اومدن بازدید واسه وام خود اشتغالی کمیته اومدن و رفتن دیگه ازشون خبری نشد انگار همه ی ما سر کاریم میخواهین ندین ثبت نام نکنیین خب اینجا الان هرکی به فکر فک و فامیل خودشونه سهمه هم بیاد خودشون رو بیشتر نمیشه کسی هست که به فکر افرادی همچون من باشه با کمال تشکر

  3. فاطمه شریفی:

    برای گرفتن وام باید چکار کنم

  4. زهرا سادات سجادی راویز:

    با سلاام و خسته نباشید خواهشمند است یک وام خود اشتغالی برای پرورش مرغ به من بدهید

  5. کامران حسن پور راویزی:

    وام خود اشتغالی روستایی بابت مرغداری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.