پرداخت وام ۱.۵ میلیونی به بازنشستگان

۳۰اردیبهشت،

بینا- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: امسال نیز با رشد اعتبارات خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در ارائه و استمرار اقدامات حمایتی خود به ۸۰ هزار بازنشسته وام یک و نیم میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

به گزارش بنکر (Banker)، ایراندخت عطاریان در جمع کانونهای بازنشستگی با اشاره به پرداخت تسهیلات مالی به بازنشستگان در چند سال اخیر اظهار داشت: صندوق بازنشستگی کشوری در راستای وظایف و سیاست‌های حمایتی خود طی سال‌های اخیر به بازنشستگان کشوری با هدف جبران مشکلات اقتصادی هر سال به بخشی از بازنشستگان تحت پوشش صندوق وام یک ونیم میلیون تومانی ضروری پرداخت می‌کند
وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده تاکنون به بیش از ۵۴۰ هزار بازنشسته کشوری تسهیلات بانکی در قالب وام ضروری پرداخت شده است،
وی اظهار داشت: امسال نیز با رشد اعتبارات خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در ارائه و استمرار اقدامات حمایتی خود به ۸۰ هزار بازنشسته وام یک ونیم میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.
عطاریان تصریح کرد: این وام مشمول بازنشستگانی خواهد شد که تاکنون وام ضروری دریافت نکرده‌اند.
وی گفت: با توجه به برنامه‌های تعیین شده پیش‌بینی می‌شود ثبت نام وام ضروری برای بازنشستگان کشوری در شش ماه دوم سال جاری آغاز خواهد شد .
به نقل از عطاریان تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری وام ضروری دریافت کرده‌اند.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان اظهار داشت: تاکنون مجموع اعتبارات پرداخت شده در قالب وام ضروری به بازنشستگان کشوری بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمود:

    چراهرچی مراجعه میکنم میگویندبه ماابلاغ نکردند.من معلم بازنشسته ای هستم که هنوز صاحب خانه نیستم در بم زندگی میکنم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.