پرداخت یارانه توسط شعب “بانک صادرات ایران” به بیش از ١٣ میلیون هموطن

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

براساس گزارش ممتاز به نقل از‌های آماری استخراج شده در آخرین دوره از واریز یارانه هموطنان، یارانه تعداد ١٣ میلیون و ۵۴٢ هزار نفر از طریق بانک صادرات ایران پرداخت شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای مهرورزی دولت تدبیر و امید در خلال آذرماه سال جاری مبلغ ۶ هزار و ١۶٢ میلیارد ریال یارانه نقدی به حساب ۴ میلیون و ١۶٠ هزار خانوار واریز شده و تعداد ١٣ میلیون و ۵۴٢ هزار هموطن یارانه خود را از طریق این بانک دریافت نموده‌اند.

بانک صادرات ایران در این زمینه با هدف جلب رضایت مندی هموطنان پرداخت یارانه حدود ١٩ درصد ازکل اشخاص یارانه بگیر را برعهده داشته و در روزهای پرداخت یارانه میانگین تعداد تراکنش‌های صورت پذیرفته از طریق سیستم سپهر با افزایش ۵ میلیونی به بیش از ٢٢ میلیون تراکنش بالغ گردیده است.

گفتنی است بانک صادرات ایران هم اکنون با ٢٧٠٧ شعبه فعال، ١٢٣ شعبه ٧٢۴، تعداد ۴٠٢٠ دستگاه خودپرداز و ٣٨٧ هزار و ۶۵٠ دستگاه پایانه فروش به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور محسوب می گردد.

هموطنان گرامی میتوانند جهت اطلاع از آخرین خبرها و رویدادها و انواع خدمات بانکی بانک صادرات ایران به سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.  
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.