پرداخت یک صد میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان آذربایجان شرقی

۰۶م آذر ،

شرکت بیمه ایران با تشکیل حدود ۶ هزار فقره پرونده تاکنون نزدیک به یکصد میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان پرداخت کرده است .

فهامیان مدیر عامل شرکت بیمه ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمان وقوع اولین زلزله در استان آذربایجان شرقی با تشکیل ۶ هزار فقره پرونده شکایت مبلغ بالغ بر یکصد میلیارد ریال خسارت بیمه‌ای از سوی این شرکت به زلزله زدگان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: ما از زلزله زدگانی که دارای پوشش بیمه‌ای می باشند خواسته‌ایم بیایند و با تشکیل پرونده خسارت بیمه‌ای خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: ما در زمان پرداخت خسارت به زلزله زدگان بیشتر از حدود ۲۴ ساعت طول نکشیده یعنی از زمانی که کارشناسان ما در محل زلزله حضور یافته و اقدام به بررسی و برآورد خسارت کرده‌اند در همان لحظات اولیه اقدامات لازم برای پرداخت خسارت انجام شده است .

وی تصریح کرد: شرکت بیمه ایران وظیفه خود می‌داند که با در نظر گرفتن بحث زلزله خسارت زلزله زدگان را به موقع پرداخت کند.

فهامیان ادامه داد: براین اساس هر کسی که در سراسر کشور بیمه‌نامه آتش سوزی و زلزله از دفاتر نمایندگی شرکت بیمه ایران خریداری کند ۱۰ درصد از حق بیمه براساس توافق انجام شده از اول مهر ماه سال جاری تا پایان اسفند ماه در اختیار زلزله زدگان قرار می‌گیرد ضمن آن که تخفیف ویژه‌ای برای خرید بیمه نامه آتش سوزی و زلزله از سوی شرکت بیمه ایران برای خریداران در نظر گرفته شده است./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.