پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تعاونگران در سال جاری

۰۸ام بهمن ،

نایب رییس هیات مدیره اتاق تعاون ایران با اشاره به پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تعاونگران در سال جاری از امکان ارائه طرح‌های تعاونی به اتاق‌های تعاون استانی به منظور دریافت تسهیلات بانک توسعه تعاون خبر داد.

ماشاءالله عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، اظهار کرد: تمام اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی دارای طرح‌های توجیهی می توانند برای گرفتن تسهیلات بانک توسعه تعاون، به اتاقهای تعاون استانهای مربوطه مراجعه و طرح‌های خود را ارائه کنند.

وی افزود: طرح‌ها ابتدا از سوی اتاقهای تعاون به بانک توسعه تعاون معرفی می گردد و سپس در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می گیرد.

عظیمی در ادامه از پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها در سال جاری خبرداد و گفت: این رقم غیر از تسهیلات پرداختی صندوق توسعه ملی است و نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون میزان تسهیلاتی که این بانک سال قبل در اختیار تعاونی‌ها قرار داده ۷۳۵ میلیارد تومان بوده است.

وی در عین حال راه‌اندازی صرافی تعاون را اقدام موثری در جهت کمک به تعاونگران، تامین ارز مورد نیاز تعاونی‌ها و تسهیل امور تجاری، صادراتی و وارداتی آنها ذکر کرد.

نایب رییس هیات مدیره اتاق تعاون ایران در پایان واگذاری بعضی امور بانک توسعه تعاون به اتاقهای تعاون را مورد اشاره قرار داد و گفت: درصدد هستیم تا سایر امور بانکی از جمله وصول مطالبات را نیز به اتاقهای تعاون استانی واگذار کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.