پردیس ملت فک پلمپ شد

سیدهادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر درباره فک پلمپ پردیس‌های «ملت» و «زندگی»، گفت: «اخبار پلمپ شدن پردیس‌های ملت و زندگی روز گذشته منتشر شد. با نیروهای انتظامی رایزنی‌های لازم انجام شد و پردیس ملت که متعلق به موسسه تصویر شهر است شب گذشته ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه فک پلمپ شد و مامورین انتظامی آمدند و سینما را تحویل دادند. پردیس زندگی هم چند ساعت قبل از پردیس ملت مجوز گرفته بودند. این پردیس متعلق به ما نیست و من اطلاع دقیقی از عملکرد آن‌ ندارم اما در خصوص فک پلمپ آن اقدام شده است.»

 

وی درباره پخش فوتبال در پردیس‌ها و سینماها و تاثیر آن برسینما گفت: «در یکی دو سالی که در پردیس‌ها پخش فوتبال صورت گرفت به عینه دیدیم که به مخاطب سینما کمک شد. پس از پخش فوتبال حدود ۳۰ درصد به مخاطب سینما کمک شد. پای کسانی به سالن سینما باز شد که در شرایط عادی سینمارو نیستند و علاقه‌شان تنها ورزش بود، این افراد مخاطب بالقوه ما نبودند، اما به سالن سینما آمدند.»

 

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در ادامه گفت: «در پخش فوتبال هم بحث فرهنگی را دنبال می‌کردیم، تخلیه هیجانات در محیط خانوادگی یک خودکنترلی ایجاد می‌کند. من به همراه دوستان فرهنگی و مدیران دیگر با خانواده‌های‌شان به پردیس‌ها رفتیم و لذت بردیم. شاید برخی از دوستان حاضر نباشند با پسران‌شان به دلیل فضایی که در آنجا وجود دارد به استودیوم‌ها برای دیدن فوتبال بروند، اما با خانواده در سالن سینما حضور پیدا می‌کنند. من خودم در سالن حضور داشتم، اگر فردی از جایش بلند می‌شد و ابراز احساسات می‌کرد افراد دیگر او را به نشستن و دیدن ادامه فوتبال دعوت می‌کردند و جلوی رفتار او را می‌گرفتند. تجربه بسیار خوبی برای خود من بود.» 

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.