پرسپولیسی ها برای مهدوی کیا جشن تولد گرفتند

خبرگزاری آریا – کاپیتان پرسپولیس ۳۵ ساله شد و به همین بهانه شب گذشته در محل اردوی تیم، جشن تولدی برای مهدی مهدوی کیا تدارک دیده شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دوشنبه شب حضور سرخپوشان در محل اردو به فرصتی برای برپایی جشن سی و پنجمین سالروز تولد مهدی مهدوی کیا بدل شد. کاپیتان پرسپولیس در شب تولدش در کنار سرخپوشان بود و به همین دلیل همسر و فرزندش هم تدارک ویژه ای برای او دیده بودند.
آنچه پیش از همه جلب توجه می کرد، یک سبد گل رز بود که روی آن نوشته شده بود؛ «تقدیم به بهترین بابای دنیا – از طرف عسل».
این سبد گل را دختر مهدوی کیا فرستاده بود. همسر او هم سبد بزرگ میوه ای را با تزئینی هنرمندانه برای مهدوی کیا و همبازیانش فرستاده بود که نکته جالب توجه این بود که مهدوی کیا قبل از تعارف میوه ها به بازیکنان، با هماهنگی کادر پزشکی، پس از حذف یک نوع آن، میوه ها بین بازیکنان تقسیم شد.
برای تهیه کیک تولد هم علی کریمی شخصا پیگیر بود. ستاره محبوب پرسپولیس خود تقسیم کیک را به عهده گرفت که نشان از علاقه ویژه اش به مهدوی کیا داشت.
کریمی وقتی یک تکه بزرگ کیک  را به مانوئل ژوزه تعارف کرد با این واکنش او روبرو شد که «مگر می خواهی مرا به بیمارستان بفرستی؟»
شب گذشته همچنین سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس به نمایندگی از باشگاه هدیه ای را تقدیم مهدوی کیا کرد. سرپرست پرسپولیس، همچنین هدیه تولد پدرو بارنی دستیار مانوئل ژوزه را که چند روز با مراسم تولدش در محل تمرین بر پا شده بود، به وی اهدا کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.