پرسپولیس و سپاهان در اندیشه قطعی کردن صعود

خبرگزاری آریا – در چارچوب رقابتهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) ۲ نماینده فوتبال کشورمان رودرروی حریفان قرار می‌گیرند. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این بازیهای پرسپولیس پذیرای الهلال عربستان خواهد بود و سپاهان در امارات به مصاف النصر می‌رود.

پرسپولیس ایران – الهلال عربستان
پرسپولیس در شرایط خاصی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. تیم مصطفی دنیزلی ۲ شکست متوالی سنگین را در لیگ برتر مقابل سایپا و تراکتورسازی تجربه کرده و به لحاظ روحی شرایط چندان مطلوبی ندارد اما حکایت لیگ قهرمانان آسیا برای سرخپوشان تهرانی متفاوت است.
تیم دنیزلی در آسیا نتایج بسیار خوبی کسب کرده و برخلاف پیش بینی ها صدرنشین گروهش است اما برای صعود بی دغدغه به مرحله بعد و تثبیت صدرنشینی اش، باید در ورزشگاه آزادی الهلا عربستان را شکست دهد. الهلال که در گذشته قهرمان آسیا شده، در حال حاضر با ۲ امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم این گروه قرار گرفته و آنها هم برای کسب امتیاز وارد ایران شده اند اما مقابل سرخپوشان تهرانی در ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی خواهند داشت.
در این دیدار هواداران پرسپولیس نقش بسیار مهمی خواهند داشت چرا که مدیر باشگاه الهلال عربستان پیش بینی کرده که به دلیل نتایج ضعیف تیم دنیزلی در لیگ ایران، هواداران پرسپولیس از این دیدار آسیایی استقبال نخواهند کرد و به استادیوم نخواهند آمد اما طرفداران پرشور پرسپولیس با این اظهار نظر تحریک شده اند و بدون تردید حضور پررنگی در ورزشگاه آزادی خواهند داشت تا تیم محبوبشان را در راه صعود از این مرحله حمایت کنند.

النصر امارات – سپاهان ایران
النصر امارات در این دوره بسیار ضعیف کار کرده و در حال حاضر با ۳ امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفته است. النصر امید چندانی برای صعود از این مرحله ندارد و باید جنگ صعود را بین ۳ تیم دیگر گروه دانست.
سپاهان در حال حاضر ۷ امتیازی است و با تفاضل گل کمتر نسبت به الاهلی عربستان در رتبه دوم جدول این گروه قرار گرفته است. شاگردان زلاتکو کرانچار به دنبال صعود به عنوان صدرنشین از این گروه هستند و برای رسیدن به هدف شان باید در امارات مقابل النصر پیروز شوند و چشم به نتیجه دیدار لخویای قطر و الاهلی عربستان داشته باشند.
تیم کرانچار در لیگ قهرمانان آسیا بسیار باتجربه است و تواند پیروزی مقابل النصر در امارات را دارد اما بازیکنان سپاهان باید در زمین حریف کاملا هوشیار بازی کنند تا مثل بازی با لخویا در قطر غافلگیر نشوند و بتوانند دست پر به ایران برگردند. این دیدار برای طلایی پوشان اصفهانی ارزش و اهمیت زیادی دارد و شاگردان کرانچار بدون تردید به دنبال کسب ۳ امتیاز مقابل النصر در امارات خواهند بود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.