پرسپولیس از درخشان و پیروانی برنامه خواست

۱۹اردیبهشت،

65-9.JPG

پرسپولیس از حمید درخشان و افشین پیروانی برنامه خواست.

به گزارش ایسنا، به دنبال استعفای یحیی گل محمدی، کمیته فنی پرسپولیس نشست‌هایی را برای انتخاب سرمربی تازه این تیم برگزار کرد که با بررسی‌های صورت گرفته چند مربی در فهرست گزینه‌های سرمربی فصل آینده سرخ‌ها قرار گرفتند.

محمد مایلی‌کهن، حسین فرکی، مجید جلالی و منصور ابراهیم‌زاده گزینه‌های ایرانی و زلاتکو کرانچار گزینه خارجی کمیته فنی پرسپولیس بودند که در نشست پنجشنبه، مربی پرسپولیسی در اولویت قرار گرفت و بدین ترتیب فرکی، جلالی، ابراهیم‌زاده و کرانچار از این فهرست خط خوردند و دو گزینه دیگر یعنی پیروانی و درخشان که خودشان نیز عضو کمیته فنی می باشند به این فهرست اضافه شدند. اما به نقل از یکی از اعضا مایلی کهن نیز از این فهرست حذف شده است و از درخشان و پیروانی برنامه خواسته شده است.

یکی از اعضای کمیته فنی که نخواست نامش فاش شود، به ایسنا گفت: دیروز نام مایلی‌کهن نیز خط خورد و شانس درخشان و پیروانی ۵۰-۵۰ است و قرار است این دو نفر برنامه‌های خود را ارائه کنند تا یکی از بین درخشان و پیروانی انتخاب شود.

درخشان و پیروانی باید تا فردا برنامه خود را ارائه کنند تا در کمیته فنی مورد بررسی قرار بگیرد. البته هنوز مشخص نیست برنامه این مربی مورد قبول واقع خواهد شد یا نه و مسوولان پرسپولیس به دنبال مربیان دیگر خواهند رفت یا نه.

قرار است تا دوشنبه علی پروین، رییس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس سرمربی تازه این تیم را معرفی کند.

البته فداحسین مالکی، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد محمد رویانیان بررسی های لازم را دربارهٔ گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس انجام خواهد داد و پس از دریافت نظرات کارشناسی جمع بندی های صورت گرفته را به هیأت مدیره اعلام کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.