پرسپولیس فردا در بازی فینال به مصاف تیم ملی اسلواکی می‌رود

۱۶م دیماه ،

تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس فردا (یکشنبه) از ساعت ۲۰:۴۵ به وقت محلی در ورزشگاه MBPJ در فینال تونمنت مالزی به مصاف تیم ملی اسلواکی می‌رود.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، تورنمنت هشت جانبه مالزی فردا طی دو دیدار به پایان می‌رسد. ابتدا تیم‌های ملی مالزی و فرنز یونایتد دیدار رده بندی را برگزار و پس از آن بازی نهایی بین دو تیم قدرتمند این تورنمنت یعنی پرسپولیس و تیم ملی اسلواکی برگزار می‌شود.

تیم پرسپولیس در این مسابقه با لباس‌های قرمز و تیم ملی اسلواکی با لباس‌های آبی به میدان می‌روند.

سرخپوشان که برای ریکاوری و رفع خستگی زمان کمی داشتند، امروز صبح پس از دیدار برابر تیم ملی مالزی، ماساژ گرفته و بعد از آن استراحت را در دستور کار خود قرار دادند و امشب نیز پس از حضور در ضیافت سفارت ایران در مالزی به استراحت پرداختند تا در دیدار فردا با روحیه و بدنی آماده به میدان بروند.

مراسم ویژه فینال این رقابت‌ها بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. ضمن اینکه در جلسه هماهنگی این دیدار، از جام تورنمنت هشت جانبه مالزی رونمایی شد و کلیه کاپ‌ها، مدال‌ها و هدایای این تورنمنت در مراسم فردا توزیع خواهد شد. ضمن اینکه این دیدار به صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی مالزی پخش خواهد داشت.

گفتنی است، امروز بعدازظهر از سوی کادر فنی و رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس به سه نفر از بازیکنانی که تولدشان بود پاداش پرداخت شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.