پرفروش‌های اچ تی سی در بازار

WDFIRE S، DESIRE CIL و CHACHA ازجمله گوشی‌های موجود در بازار ماه گذشته بودند که به پرفروش ترین‌های این ماه تبدیل شدند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران از گوشی‌های پرفروش این برند که گوشی Wildfire S بود، چراکه این مدل با ویژگی‌های مناسب و اندازه جمع و جور گزینه‌ای مناسب برای افراد به شمار می‌آید.این گوشی با برخورداری از امکانات صفحه نمایش لمسی خازنی ۲/۳ اینچی TFT، دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک، شتاب سنج و حسگر Proximity، محل کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایتی، شماره‌گیری هوشمند، پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی و سیستم‌عامل نسخه آندرویدی با ابعاد مناسبی تولید شده و از ساختار و کیفیت مطلوبی برخوردار است.

 همچنین از امکانات گوشی

DESIRE C اچ تی سی می‌توان به صفحه نمایش ۵/۳ اینچی Capacitive touchscreen با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و قابلیت ارتقای حافظه اصلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت، سیستم‌عامل آندروید و پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی اشاره کرد.


گوشی CHACHA اچ تی سی که با ظاهری متفاوت نسبت به سایر گوشی‌های اچ تی سی تولید و روانه بازار شده با تقاضای بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو شد.

این گوشی اچ تی سی با برخورداری از صفحه کیبورد دار و صفحه نمایش لمسی تولید شده، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی ۶/۲ اینچی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم‌عامل آندروید و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا ۳۲ گیگابایت، تولید و روانه بازار شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.