پرند در اولویت نخست مدرسه سازی

جام جم آنلاین: مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از کمبود مدرسه در شهر جدید پرند و در اولویت قرار دادن این شهر برای ساخت مدرسه خبر داد.

امان الله عباسی گفت: هم اکنون با ساخت و اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهرستانهای استان تهران، مدارس بسیار زیادی در ۲۱ سایت مسکن مهر نیاز است که باید مسئولان استانی و کشوری اعتبارات لازم را برای ساخت آنها در اختیار ما قرار دهند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۰ هزار خانه در قالب پروژه های مسکن مهر در حال ساخت است، افزود: با تکمیل این خانه ها و استقرار ۲۵۰ هزار خانواده، ۴۰۰ مدرسه باید ساخته شود تا به نیاز آموزشی ساکنان پاسخ داده شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران اضافه کرد: برای ساخت ۴۰۰ مدرسه در پروژه های مسکن مهر تهران، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۹۱ نیاز است که امیدواریم با مساعدت استانداری و وزارت کشور این اعتبار تامین شود.

وی با بیان اینکه شهر جدید پرند در اولویت نخست مدرسه سازی است، تصریح کرد: تفاهمنامه سه جانبه ای میان آموزش و پرورش، استانداری و وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۷۰ مدرسه در پرند به امضا رسیده است که براساس این تفاهمنامه، مدیر شهر جدید پرند مسوول ساخت مدارس تا مرحله اسکله بوده و سپس به نوسازی برای تکمیل مدرسه واگذار می شود.

به گفته عباسی، همچنین هم اکنون ۲۰ مدرسه در سایتهای مختلف پروژه های مسکن مهر در حال ساخت است که هشت مدرسه در شهر جدید پرند قرار دارد. همچنین اعتبار ساخت ۱۰ مدرسه نیز تامین شده است.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.