پرونده زنجانی در کمیسیون ۹۰

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:همزمان با انتشار یافتن خبرها مختلف سرمایه گذاری، ورزشی و … از بابک زنجانی که تقریبا وی را به پرخبرترین چهره غیردولتی و غیرسیاسی تبدیل کرده است، اکنون پرونده او با موضوع نفت روی میز کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود از برگزاری جلسه مشترک روسای این کمیسیون و همچنین انرژی مجلس برای بررسی پرونده بابک زنجانی خبر داد و گفت: در صورتی که اما و اگر هایی در این پرونده نباشد تا پایان آذرماه این پرونده آماده خواهد شد.

مصطفی افضلی فرد در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت دربارهٔ آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی تصریح کرد: بابک زنجانی مدارکی به کمیسیون اصل نود مجلس تحویل داده اما یک رایزنی بین روسای دو کمیسیون اصل نود و انرژی دربارهٔ جمعبندی گزارشات کمیته ای که برای این پرونده با ریاست آقای دهدشتی در کمیسیون انرژی تشکیل شده است، صورت می گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده صحبت هایی در این راستا با کمیسیون انرژی داشته ام و قرار است مواردی که این کمیسیون دربارهٔ پرونده بابک زنجانی در اختیار دارد، به کمیسیون اصل نود ارائه دهد تا در نهایت این گزارش نهایی شود.

دریافت مدارک وزارت نفت دربارهٔ پرونده

وی دربارهٔ مدارکی که قرار بود وزارت نفت برای پرونده مذکور در اختیار کمیسیون اصل نودم قرار دهد نیز گفت: این وزارت خانه موظف است مدارک خواسته شده را به کمیسیون ارائه دهد که تاکنون بخشی از مدارکی که کمیسیون از وزارت نفت مطالبه کرده به کمیسون اصل نود مجلس ارسال شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی بررسی پرونده بابک زنجانی به اتمام می رسد؟ گفت: قاعدتا بررسی این پرونده نباید بسیار به طول بی انجامد و در صورتی که اما و اگر هایی در این پرونده نباشد باید تا پایان آذرماه آماده شود


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.