پرونده فروش خودروهای مگان جنبش عدم تعهد به زودی مختومه می‌شود/تخلف به گونه‌ای که گفته شد صحت نداشت

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه همه سازمان‌های مرتبط با بحث فروش خودروهای مگان جنبش عدم تعهد به استعلام‌های کمیسیون متبوعش پاسخ داده‌اند، گفت: پرونده فروش خودروهای مگان جنبش عدم تعهد به زودی مختومه می‌شود.

مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت پرونده فروش خودرو‌های مگان جنبش عدم تعهد، اظهار داشت: همه سازمان‌های مرتبط با بحث فروش خودروهای مگان جنبش عدم تعهد به استعلام‌های کمیسیون اصل ۹۰ پاسخ داده‌اند، لذا به زودی گزارش نهایی این پرونده آماده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تخلف به آن شکلی که از شبکه خبر اعلام شد، صحت نداشته، گفت: در بررسی این پرونده بنا را بر این گذاشتیم که اگر خبر صحت داشته باشد با خاطیان برخورد شود و اگر صحت نداشته باشد با شایع‌کنندگان خبر برخورد صورت گیرد.

گفتنی است؛ در ۱۲ شهریور ماه سال جاری،  “مصطفی افضلی‌فرد” در اخطاری مستند به اصل ۱۹ قانون اساسی در صحن علنی بهارستان گفته بود، شبکه خبر اعلام کرده که در خلال “اجلاس جنبش عدم تعهد” ده‌ها خودروی مگان ۸۰ میلیون تومانی خریداری شده که اخیرا با هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۱۵ میلیون تومان در اختیار خوش‌نشینان قرار گرفته است که این خلاف اصل ۱۹ قانون اساسی و همچنین قانون مدیریت خدمات کشوری است.

وی در این‌باره گفته بود: پس از انتشار خبر فروش مگان‌های استفاده شده در اجلاس عدم تعهد به قیمت پایین‌تر از حد معمول، مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل کرده و این موضوع را مورد پیگیری قرار می‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.