پروین سرمربی احتمالی پرسپولیس

جام جم آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ اگر ظرف ۲۴ ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس می‌شود.

محمد رویانیان اظهار داشت: تمام تلاش خودم را به صورت شبانه‌روز برای جلب سرمربی انجام دادم و با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردم اما خدمت هواداران عزیز عرض کنم با توجه به شرایط پرسپولیس در صورتی که ظرف ۲۴ ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس خواهد شد و روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

وی در پاسخ سؤالی که پروین دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، نیز گفت: اگر من به علی پروین بگویم این کار را خواهد کرد و در کل به این جمع‌بندی رسیده‌ام.

از سوی دیگرعلی پروین ، در مورد احتمال انتخابش به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت:‌پس از اینکه این موضوع را سردار با من مطرح کرد سریعا استخاره کردم و خدا را شکر همه چیز خوب در آمد اگر مربی خارجی نیامد به احترام سردار و به خاطر مردم این پست را قبول می‌کنم.

وی افزود: درست است که چند مدتی است از نیمکت دور بودم اما به عشق مردم می‌خواهم تمام سختی‌ها را به جان بخرم و دوباره وارد گود شوم انشاءالله خدا به من کمک می‌کند.

پروین ادامه داد:‌ خوشبختانه سردار امسال تیمی را بسته که بسیار قرص و محکم است من هر کاری که از دستم بر بیاید به خاطر رویانیان و پرسپولیس انجام خواهم داد. همه هواداران بدانند اگر سرمربی پرسپولیس شوم نیاز به تک تک آنها دارم و باید همه به من کمک کنند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.