پروپاگاندای غرب برای متهم کردن سوریه به شکست انجامیده است

فروردین ۱۴۰۳

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در اجرای پروژه حمله نظامی به سوریه در یک انزوای سیاسی قرار گرفته‌ و مجبور به عقب نشینی شده‌اند.

“حمیدرضا ترقی” عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به تحولات سوریه و عقب‌نشینی آمریکا از تهاجم نظامی به دمشق، گفت: تهاجم تبلیغاتی شدید، اقناع افکار عمومی جهان برای حمله به سوریه و همچنین ایجاد اجماع جهانی علیه حکومت بشار اسد، سناریوی سه مرحله‌ای غرب در رابطه با سوریه بود.

وی اظهار داشت: در گام اول پروپاگاندای غرب برای القاء این دروغ در اذهان جهانیان که نظام سوریه علیه ملت خود از سلاح شیمیایی استفاده کرده است، به شکست انجامید، چرا که جامعه جهانی در ماجرای حمله به عراق تجربه دروغ گویی آمریکایی‌ها را در ذهن داشت.

ترقی با اشاره به شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد اجماع جهانی علیه حکومت سوریه تصریح کرد: با وجود اعزام هیئت‌هایی از آمریکا و رژیم صهیونیستی به منظور جلب حمایت کشورهای مختلف جهت حمله به سوریه، هم در شورای امنیت و هم در پارلمان اروپا، پروژه ائتلاف جهانی علیه سوریه به شکست انجامید.

عضو حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در اجرای پروژه حمله نظامی به سوریه در یک انزوای سیاسی قرار گرفته و  مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

ترقی در پایان با اشاره به موضع قاطع جمهوری اسلامی ایران در برابر ماجراجویی آمریکا در سوریه، خاطرنشان کرد: موضع قاطع جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تهاجم احتمالی آمریکا به سوریه، سبب شد تا آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان، عواقب این حمله را بیش از پیش در مناسبات خود مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.