پرویز مظلومی: جباری خواست بزرگی کند اما این راهش نبود/ خود بازیکنان متوجه شدند اشتباه کردند

سرمربی استقلال گفت که در تحریم روز گذشته تمرین استقلال نباید تنها جباری را مقصر دانست چرا که او احساس کرد به عنوان بزرگتر تیم باید حرف سایر بازیکنان را بزند. با این حال او اعتصاب بازیکنان را تصمیمی “اشتباه” عنوان می‌کند.

پرویز مظلومی درباره رفتار روز گذشته مجتبی جباری و تحریم کردن تمرین استقلال اظهار کرد: احساس می‌کنم که نباید در مسئله روز گذشته پای جباری را به عنوان مقصر اصلی وسط کشید. خودم در آنجا حضور داشتم و احساس کردم چون او فکر می‌کند که بزرگتر تیم است، باید حرف بقیه را بزند. نباید پشت جباری را خالی کرد. درست است جباری این موضوع را عنوان کرد و خبرنگاری که در آنجا حضور داشت از قول او این مطلب را نوشت اما جباری حرف سایر بازیکنان را زده است.

مظلومی ادامه داد: شاید در این موضوع مجتبی جباری درصد کوچکی مقصر باشد. طبق آماری که به دست آوردیم، او نسبت به سایر بازیکنان دریافتی بیشتری داشته است اما روز گذشته خواست که به عنوان بزرگتر حرف سایر بازیکنان را بزند که اشتباه کرد. این موضوع از دو ماه قبل در حال شکل‌گیری بود و بازیکنان نسبت به پرداخت نشدن قراردادهایشان اعتراض می‌کردند اما ما همیشه ریش‌سفیدی می‌کردیم و از آن‌ها خواهش می‌کردیم و دو ماه این وضعیت را کنترل کردم اما روز گذشته دیگر بازیکنان به حد انفجار رسیده بودند. آن‌ها احساس کردند وقتی که لیگ تمام شده است، هیچ کس نیست که به آن‌ها خسته نباشید بگوید.

وی افزود: روز گذشته به فتح‌الله زاده گفتم که جباری خواست بزرگی کند و حرف بازیکنان دیگر را بزند ولی این راهش نبود. تمرین روز گذشته ریکاوری مهمی بود و چهار روز دیگر باید با کمبودهایی که داریم و چند بازیکن مصدومی که در تیم هستند، به ازبکستان برویم. می‌شد درباره این مسئله جلسه‌ای برگزار کرد و تکلیف را مشخص کرد که اگر قرار نیست پولی پرداخت شود، بازیکنان بر اساس عرق ملی و از روی تعصب‌شان به میدان بروند و بازی کنند. اگر هم پولی پرداخت می‌شد که دیگر نور علی نور بود و بازیکنان می‌توانستند با روحیه بهتری بازی کنند.

مظلومی ادامه داد: از آنجا که فصل به پایان رسیده و تجربه نشان داده که بازیکنان و مربیانی هستند که هنوز از دو سال پیش طلبکارند، آن‌ها احساس کردند که نمی‌توانند دیگر کسی را پیدا کنند تا درخواست‌شان را بگویند و این کار را کردند که البته درست نبود و خودشان هم متوجه شدند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.