پرویز پرستویی از دنیای بازیگری کنار رفت

پرویز پرستویی از دنیای بازیگری کنار رفت 

«پرویز پرستویی» بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد.

پرستویی که سابقه ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون: آژانس شیشه‌ای، آشپزباشی، سیزده ۵۹، موج مرده، آدم برفی، سریال امام علی(ع)، کتاب قانون، دوئل، مارمولک را دارد؛ مدتی است از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرده و این روزها در روستای زادگاه خود مشغول به زندگی است. پرستویی اهل روستایی در حوالی همدان است. این بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون پس از کناره‌گیری از بازیگری این روزها در روستای پدری خود مشغول کشاورزی است و زندگی جدیدی را در پیش گرفته است. 

تاکنون کارگردان‌های زیادی تلاش کرده‌اند تا او را دوباره به دنیای بازیگری بازگردانند، اما پرستویی که گفته می‌شود از لحاظ روحی آمادگی حضور مجدد در سینما را ندارد به تمامی این پیشنهادها پاسخ منفی داده است. نکته جالب توجه این است که پرستویی حتی حاضر به ایفای نقش در پروژه «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نیز نشده است.
 
پرستویی تاکنون پنج تجربه همکاری با حاتمی کیا داشته و بهترین نقش‌های خود را نیز در آثار این کارگردان ایفا کرده است، اما به دلیل شرایط خاص خود حاضر نشده در این فیلم ایفای نقش کند و طبق شنیده‌ها، پیشنهاد ۶۰۰ میلیون تومانی این پروژه برای ایفای نقش شهید چمران نیز سبب نشده تا پرستویی از تصمیم خود منصرف شود.
 
طبق اطلاعات رسیده هنوز از دلیل این تصمیم عجیب پرستویی اطلاعی در دست نیست. و مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.

tags

,parviz parastooei, ابراهیم حاتمی کیا, بازیگران ایرانی, خداحافظی پرویز پرستویی با سینما, خداحافظی پرویزپرستویی, درباره پرویز پرستویی, عکس بازیگران ایرانی, عکس پرویز پرستویی, عکسهای پرویز پرستویی, فیلمهای پرویز پرستویی, پرویز پرستویی, پرویز پرستویی و سینما

تاریخ ۲۷ تیر      

تعداد بازدید ۱۰      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار فرهنگی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.