پسر سیلوستر استالونه درگذشت +عکس

سیج استالونه پسر ۳۶ ساله سیلوستر استالونه ستاره سری فیلم‌های «راکی» و «رمبو» روز جمعه در لس آنجلس درگذشت.

 

seyj2

 

به گزارش”یک پارس” به نقل از خبر آنلاین, مدیر تبلیغات استالونه و مقامات رسمی با اعلام این خبر گفتند ماموران تحقیق در حال بررسی علت این حادثه هستند.اد وینتر معاون اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس گفت یک خدمتکار و یکی از بستگان خانواده استالونه، سیج استالونه را در حالی که علائم حیاتی نداشت، پیدا کردند.هیچ نشانه‌ای از جنایت نیست و هیچ نوشته‌ای که دلالت بر خودکشی داشته باشد، پیدا نشده است.»

 

میشل بگا مدیر تبلیغات استالونه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سیلوستر استالونه از مرگ ناگهانی پسرش مبهوت و ماتم‌زده است. او با ساشا مادر سیج ابراز همدردی می‌کند و به فکر اوست.»وینتر گفت جنازه سیج استالونه جمعه عصر در خانه‌اش در مالهالند درایو در ناحیه استودیو سیتی پیدا شد و پلیس پس از حضور در خانه مرگ و را تایید کرد.

 

seyj1

 

سیلوستر استالونه و سیج استالونه در صحنه‌ای از فیلم «راکی ۵»

 

شیشه‌های محتوی داروهای تجویزشده در محل مرگ سیج استالونه پیدا شده، اما وینتر درباره نام این داروها، تعداد آن و اینکه در مرگ او نقش داشته یا خیر، نظری نداد.

 

وینتر گفت جنازه سیج در روزهای آتی کالبدشکافی می‌شود و ماموران تحقیق تاریخچه پزشکی او را بررسی خواهند کرد، اما اعلام نظر درباره دلیل مرگ چند هفته طول می‌کشد.سیلوستر استالونه روز پنجشنبه همراه آرنولد شوارتزنگر برای تبلیغ فیلم جدیدشان «گوشت‌های دم توپ ۲» در گردهمایی سالانه «کامیک-کان» در سن دیگو شرکت کرد.سیج مونبلاد استالونه بزرگ‌ترین فرزند سیلوستر استالونه بود و در دو فیلم پدرش بازی کرد.

 

او اولین پسر از دو پسر استالونه از همسر اولش ساشا چاک بود. آن‌ها سال ۱۹۸۵ از هم جدا شدند.سیج اولین بار سال ۱۹۹۰ در ۱۴ سالگی در فیلم «راکی ۵» نقش‌آفرینی کرد. او در این فیلم نقش رابرت بالبوا پسر راکی بالبوا با بازی سیلوستر استالونه را دارد.او سال ۱۹۹۶ در فیلم «Daylight» نیز با پدرش همبازی شد.

 

سیج همان سال به همراه باب موراوسکی تدوینگر پیشکسوت شرکت «گرایندهاوس ریلیزینگ» را تاسیس کرد که به حفظ و تبلیغ فیلم‌های درجه ب و فیلم‌های موسوم به «اکسپلویتیشن» دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ اختصاص دارد.سیج استالونه سال ۲۰۰۶ فیلم کوتاه «ویک» را کارگردانی کرد که در جشنواره فیلم پالم اسپرینگز نمایش داده شد. او قرار بود به زودی ازدواج کند.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.