پس از مرگ فیس بوک شما به روز می‌شود

۲۳ام بهمن ، ایسنا- این روزها برای بعضی از کاربران تصور زندگی بدون فیس‌بوک امکانپذیر نیست اما آیا صفحات فیس‌بوکی‌تان بدون شما قادر به ادامه راه می باشند؟

بحث صفحات فیس‌بوکی پس از مرگ صاحبان آن‌ها موضوعی است که این روزها در آمریکا بسیار مورد بحث قرار می‌گیرد و ایالت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا قوانینی در این خصوص وضع کنند.

پیتر سالیوان، نماینده ایالت‌ نیوهمپشایر آمریکا قانونی را پیشنهاد کرده است که بر اساس آن یک نهاد دولتی کنترل صفحات فیس‌بوکی اشخاص پس از مرگشان را برعهده بگیرد.

خانه نمایندگان نیوهمپشایر به اتفاق آرا موافقت کردند تا به سالیوان فرصت بیش‌تری برای ارائه جزئیات طرح خود بدهند. بر اساس طرح سالیوان کنترل صفحات فیس‌بوک، توئیتر و دیگر حساب‌های کاربری همچون جی‌میل یک فرد پس از مرگش به نهادی که توسط هر ایالت تعیین می‌شود سپرده خواهد شد.

پیشنهاد سالیوان با این هدف انجام گرفته است تا از هر گونه سوء استفاده از حساب‌های کاربری فرد پس از مرگش جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری ABC News، سالیوان در پیشنهاد خود گفته است: این طرح به اشخاص خانواده فرد متوفی احساس آرامش خواهد داد. این طرح از سوء استفاده از حساب‌های کاربری فرد پس از مرگش جلوگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح در همین حال خانواده اشخاص متوفی نیز دیگر قادر نخواهند بود تا از صفحات فیس‌بوکی فرد فوت شده استفاده کنند و یا تغییراتی در آن اعمال کنند.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.