پشت پرده افطاری رئیس جمهور با هنرمندان

یکی دیگر از حاشیه های قابل توجه این برنامه‌ اظهارات تند انتقادی یکی از سینماگران بوده است . شدت این انتقادات باعث شده تا جریان انحرافی…

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، یکی ازعناصر مرتبط با جریان انحرافی که سابقه بازداشت را در کارنامه خود دارد ترتیب دهنده اصلی برنامه افطاری برخی سینماگران در نهاد ریاست جمهوری باحضور لیدر گروهک انحرافی بود.
از جمله نکات جالب توجه در برگزاری این برنامه ، پیش شرط هنرمندان حاضر مبنی بر عدم افشاء نام آنها و موافقت برگزار کنندگان با این شرط را می توان نام برد .
هدف از برگزاری این جلسه جلب مشارکت و همراهی هنرمندان سینما در طراحی ها و برنامه های جریان مذکور طی انتخابات ریاست جمهوری آتی است . در همین راستا به آنان وعده اعطای امتیازات خاص و قابل ملاحظه ای داده شده است . به اعتقاد جریان انحرافی یکی از موارد مهم در انتخابات آینده ریاست جمهوری ؛ لزوم همراهی هنرمندان به ویزه سینماگران با آنان می باشد .
یکی دیگر از حاشیه های قابل توجه این برنامه‌ اظهارات تند انتقادی یکی از سینماگران بوده است . شدت این انتقادات باعث شده تا جریان انحرافی به صورت جدی پیگیر حذف فرد منتقد از عضویت در شورای عالی سینما شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.