پشت پرده جنجال پیرامون بیماری مهدی هاشمی چه بود؟/ چیپس، پفک و دیزی؛ غذای امروز بیمار قلبی!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

در حالی که بیش از یک‌ماه از دستگیری مهدی هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اتهام ایفای نقش محوری در فتنه ۸۸ و بعضی پرونده‌های مالی می‌گذرد، فشار‌ها برای آزادی وی و ناتمام گذاشتن روند تحقیقات افزایش یافته است به نحوی که ادعای خانواده هاشمی مبنی بر بیماری وی، به بهانه‌ای برای افزایش فشارها و توقف روند تحقیقات تبدیل شده است.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، در حالی که روزهای قبل وکیل و خانواده هاشمی در یک فضاسازی رسانه‌ای مدعی ناراحتی قلبی مهدی هاشمی و لزوم انتقال او به بیمارستان شدند، خبرنگار رجانیوز کسب  اطلاع نمود که نه تنها موضوع بیماری مهدی هاشمی، به هیچ وجه جدی نبوده بلکه این فضاسازی با هدف بهانه‌تراشی برای توقف روند تحقیقات، آزادی و ناتمام ماندن پرونده مهدی هاشمی صورت گرفته است.

این در حالی است که بعضی خبرها نیز از تشدید فشارها بر رئیس و مسؤولان قوه قضائیه برای نیمه‌تمام ماندن تحقیقات از مهدی هاشمی حکایت دارد.

این فشارها که در روزهای قبل از سوی هاشمی رفسنجانی و با پیگیری ضرورت نیمه همه ماندن تحقیقات و انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان بر قوه قضائیه وارد شده با واکنش منفی رئیس قوه قضائیه روبرو شده است.

خبر تکمیلی

در همین حال یکی از کارکنان بیمارستان دی که مهدی هاشمی در آن بستری است به خبرنگار رجانیوز گفت در حالی که مهدی هاشمی به بهانه بیماری قلبی در این بیمارستان بستری شده و قرار است در روز پنجشنبه تحت آنژیوگرافی قرار بگیرد، امروز علاوه بر غذای معمول بیمارستان که برای بیماران تهیه شده و طبق برنامه غذایی جوجه کباب بود، دو عدد دیزی چرب نیز که توسط همراهان وی تهیه شده بود، به عنوان غذای روزانه مصرف نموده است.

این در حالی است که همراهان وی بسته های بزرگی از چیپس و پفک نیز برای او تهیه نموده اند تا به عنوان بیمار قلبی، یک روز پیش از آنژیوگرافی آنها را مصرف کند.

از سوی دیگر این کارمند بیمارستان دی اعلام نمود حضور مهدی هاشمی در این بیمارستان مشکلات جدی را برای بیماران حاضر در طبقه ای که وی بستری است به وجود آورده است چنانکه به سبب تمایل رئیس مجمع تشخیص نظام برای عیادت روزانه فرزندش، تیم حفاظت وی که تیم سنگینی به حساب می آیند، محدودیت های فراوانی را برای بیماران، همراهان و نزدیکان بیماران بستری در آن بخش به وجود آورده اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.