پشت پرده پریدن بهترین مهاجم سال قبل لیگ از سپاهان/ چطور قرارداد سزار جنجالی شد؟

به گزارش خبرآنلاین ؛ برونو سزار ، یار برزیلی سپاهان که فصل قبل و در نیم فصل دوم نقشی اساسی داشت در قهرمانی این تیم داشت درحالی که تنها یک روز بعد از پیروزی استقلال برابر سپاهان ، اعلام شد قراردادش را با این تیم تمدید کرده است ، به ناگاه از ایران خارج شد و دیگر برنگشت و بعد از ۲۱ روز غیبت در تمرینات تیم اصفهانی راهی باشگاه النصر امارات شد. سپاهان در پی این اتفاق در مکاتبه با باشگاه اماراتی اعلام کرد قراردادی را با این بازیکن دارد اما طرف اماراتی در پاسخ اعلام کرد این بازیکن را از تیم کلورادا برزیل خریده است.

اما چرا قرارداد سزار اینگونه جنجالی شده است؟ خرورش سرپرست سپاهان ، کسی بود که پس از سال ها زندگی در آمریکا ، با تغییرات در تیم اصفهانی جای مجید بصیرت را گرفت. این بازیکن دهه ۵۰ سپاهان که به عنوان نماینده باشگاه در برزیل با سزار قرارداد بست ، ۶ ماه قبل این قرارداد ۱۷۰ هزار دلاری را تاریخی ترین قرارداد موفق با بازیکنان خارجی نامید. او برای عقد این قرارداد با مدیر برنامه های برزیلی سزار به توافق رسید. ایجنتی برزیلی که مالک تیمی دسته سومی است در فوتبال برزیل به نام کلورادا است. او که به مانند خشایار محسنی یا کیا جورابچیان با این تاکتیک می تواند با بازیکنان با استعداد قراردادهایی بلند مدت ببندد و مانع از این شود که بازیکنان بتوانند دورش بزنند ، سزار را به باشگاه سپاهان قرض داد. قراردادش ، قراردادی بود ۱۸ ماهه که بعد از ۶ ماه شرایط مالی و توافق های همکاری اش تغییر می کرد. درحالی که طرف سپاهانی اصرار دارد قراردادی محکم را با یار برزیلی امضا کرده اما این ایجنت برزیلی انگار توانسته بندهایی در قرارداد سزار پیدا کند تا قرارداد منعقده با تیم ایرانی را به کلی منتفی قلمداد کند و مستقیما حتی از برزیل برای این بازیکن ITC صادر کند و او را در حالی که از سپاهان پول گرفته به تیم اماراتی و به قیمتی بالاتر بفروشد!

این درحالی است که اصفهانی پس از اینکه از سزار رو دست خوردند تلافی اش را سر فابیو خالی کردند و این هافبک برزیلی شان را به جرم بی انضباطی از تیم اخراج کردند!

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.