پلاک گذاری درختان بدون پلاک

جام جم آنلاین: معاون خدمات شهری شهردار تهران از پلاک گذاری همه درختان بدون پلاک پایتخت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: طرح ویژه‌ای برای پلاک‌گذاری و تهیه آمار الکترونیکی از درختان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران، مجتبی عبداللهی در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه تهران با اشاره به این که وضعیت فضای سبز تهران خوب است، گفت:‌ میانگین سرانه فضای سبز در پایتخت هم اکنون ۱۴ متر مربع است که تا پایان امسال به ۱۵ متر مربع خواهد رسید.

وی از نهضت درختکاری در تهران طی نیمه دوم سال جاری خبر داد و افزود: در این ایام تلاش می‌شود که به ازای هر شهروند یک درخت در تهران کاشته شود.

معاون خدمات شهری شهردار تهران اظهارداشت: بخشی از این درختان در حیاط منازل مسکونی و بخشی در مقابل خانه‌ها کاشته می‌شود ضمن اینکه در هر کجای تهران که ظرفیت درختکاری وجود داشته باشد در نیمه دوم امسال به این امر توجه می شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: نهضت درختکاری از ابتدای مهرماه آغاز و مناقصه مربوط به آن نیز برگزار شده است.

بر این اساس ، در این مراسم شهردار به همراه رییس شورای شهر از شهروند نمونه تهرانی در منطقه ۱۱ به دلیل حسن مسوولیت در نگهداشت فضای سبز ناحیه خود تقدیر و قدردانی کردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.