پلمب دو قنادی معروف تهران بخاطر سوسک!

رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به گزارش‌های دریافتی مردمی به دو واحد از قنادی معروف شهر تهران مراجعه و به دلیل تخلفات کارگاه آنها پلمب شد.

پلمب دو قنادی معروف تهران بخاطر سوسک!

به گزارش ممتاز نیوز، گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در راستای گزارش‌های واصله مبنی بر گران‌فروشی و کم‌فروشی قنادان و شیرینی‌فروشان سطح پایتخت با حضور رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور، پلیس امنیت اقتصادی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان برگزار شد.

بهمن حسن بیگی، رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی مردمی به دو واحد از قنادی معروف شهر تهران مراجعه و به دلیل تخلفات کارگاه آنها پلمب و بر سردرب واحدها بنر تخلف نصب و سپس پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به شعب اداره کل شهر تهران ارجاع شد.

وی گفت: یکی از این واحدها به دلیل استفاده از پارکینگ جهت تولید بامیه و زولبیا و همچنین نداشتن کارت بهداشت و به کار بردن مواد غیر مجاز در تزئین شیرینی و کیک و وجود سوسک در کارگاه تولیدی پلمب شد.

رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی افزود: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و عدم صدور فاکتور از دیگر تخلفات این واحدهای صنفی بود که هر دو واحد با حضور کارشناسان بهداشت علوم پزشکی تهران و دیگر مسئولان مرتبط به صنف مربوطه پلمب شدند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.