پلیس راهور تهران به “دوربین ۷ ” می رود

برنامه “دوربین ۷” به مناسبت هفته پلیس بخش های متنوعی را با محوریت پلیس روی آنتن می‌برد.

محمد خدادی، تهیه کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در برنامه “دوربین ۷ ” به مناسبت هفته نیروی انتظامی سعی داریم آموزه های نیروی انتظامی را برای مردم به تصویر بکشد.
وی در ادامه افزود: این برنامه در هفته پلیس در ۲ بخش در خصوص مسائل پلیس مرتبط با مراکز آموزشی و دانشگاه  و دیگری بحث مشارکت مردم و پلیس برای ایجاد انضباط اجتماعی و امنیت و مشارکت، نقش پلیس در همکاری دانش آموزان به عنوان همیاران پلیس خواهد پرداخت.
وی بیان کرد: همچنین چگونگی وظایف همیاران پلیس، امنیت آموزش در ایجاد انضباط اجتماعی، آموزش و توصیه های پلیس برای امنیت شهروندی و به تصویر کشیدن پلیس ترافیک در مدارس برای آموزش این حوزه نیز از جمله مباحثی است که در برنامه “دوربین “۷ به آنها خواهیم پرداخت.
تهیه کننده برنامه “آفتاب مهربانی” که هر روز از شبکه جهانی جام جم روی آنتن می رود، گفت: “دوربین ۷” نه تنها پل ارتباطی بین پلیس و مردم قرار گرفته بلکه آموزه هایی برای مردم به همراه محور بحث آموزش همگانی و بحث ترافیک را در هفته نیروی انتظامی به تصویر می‌کشد.
وی خاطرنشان کرد: سردار “رحیمی” رئیس پلیس راهور تهران، سردار “صادقی” رئیس پلیس گذرنامه، سردار “ساجدنیا” رئیس پلیس تهران، سرهنگ “محمدیان” رئیس اداره آگاهی از افرادی هستند که در این برنامه به بحث و گفتگو پرداختند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.