پلی‌آف لیگ برتر والیبال با ویدئوچک برگزار می‌شود

سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدیوچک برگزار می‌شود.

پلی‌آف لیگ برتر والیبال با ویدئوچک برگزار می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز و به نقل از فدراسیون والیبال مرحله مقدماتی سی‌وششمین دوره لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه _بیست‌وسوم بهمن‌ماه_ پس از برگزاری ۲۶ هفته به پایان می‌رسد.

تا پایان هفته بیست‌وچهارم این رقابت‌ها صعود هفت تیم شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان و فولاد سیرجان ایرانیان به مرحله پلی‌آف قطعی شده است و در دو هفته باقی‌مانده این مسابقات تیم‌های صعودکننده برای رتبه بهتر جدول و تیم‌های میانه جدول برای یک سهمیه باقی مانده با هم مسابقه خواهند داد.

مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان از روز یکشنبه _سی‌ام بهمن_ به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.

همچنین چهار تیم پایین جدول در مرحله پلی‌اوت لیگ برتر مردان برای تعیین دو تیم سقوط‌کننده به سری A لیگ دسته یک مردان به مصاف هم می‌روند که دیدارهای این گروه در خانه والیبال تهران به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در راستای استانداردسازی مسابقات و اهمیت دیدارهای مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت، سازمان لیگ تصمیم به استفاده از سیستم ویدیوچک در تمام دیدارهای این مراحل دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که فینال لیگ برتر زنان که روز جمعه _بیست‌ویکم بهمن_ برگزار می‌شود و مسابقه دو تیم سایپا تهران و پاس گرگان که ساعت ۱۶ روز یکشنبه _بیست‌وسوم بهمن_ (هفته بیست‌وششم) در سالن فدراسیون برگزار می‌شود، نیز ویدیوچک خواهند داشت.

دیدارهای تیم هورسان رامسر با شهرداری ارومیه (هفته بیست‌وپنجم) و لبنیات هراز آمل (هفته بیست‌وششم) نیز همراه با ویدئوچک است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.