پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال / مدعیان در اندیشه نیمه‌نهایی

۲۹ام بهمن ،

DSC_3181.jpg

مدعیان لیگ برتر بسکتبال برای رسیدن به جمع چهار تیم اول به دنبال برد در دومین مسابقه از مرحله پلی‌آف این فصل می باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با برگزاری دیدار دوم خود از فردا (دوشنبه) کارش را آغاز می‌کند تا تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شوند. در تهران مهرام مدافع عنوان قهرمانی میزبان دانشگاه‌آزاد است. مهرام در حالی که در مسابقه اول حریفش را مغلوب کرد برای رسیدن به جمع چهار تیم اول لیگ یک گام فاصله دارد و باید در دومین دربی پیاپی تهران برنده شود.

پتروشیمی نایب قهرمان فصل قبل نیز در خانه، بندرکنگ را پیش‌رو دارد و خود را در یک قدمی نیمه‌نهایی می‌بیند. شاگردان حاتمی در بندرکنگ “البدر” را شکست داد و حالا باید در خانه نیز به یک برد برسد و به جمع چهار تیم صعود کند.

اما در زنجان همیاری این شهر با توجه به شکست در دیدار اول برابر شهرداری گرگان کار دشواری دارد. شاگردان کوهیان که در گرگان ۷۴ بر ۷۳ مغلوب گرگان شدند باید در این مسابقه برنده شوند درغیر این صورت به جمع چهارتیم نیز صعود نخواهند کرد. درصورت پیروزی همیاری در این بازی مسابقه سوم به میزبانی تیمی برگزار می‌شود که میانگین گل بیشتری داشته باشد.

آخرین مسابقه نیز بین ماهان و صنایع ماهشهر در اصفهان است. ماهانی‌ها که این روزها شرایط به مراتب بهتری نسبت به مرحله اول لیگ دارند خود را در بین چهار تیم اول می‌بینند و در خانه به دنبال بردی قاطع برابر صنایع می باشند.

برنامه کامل رقابت ها به شرح زیر است:

مهرام – دانشگاه آزاد ساعت ۱۶

همیاری – شهرداری گرگان ساعت ۱۶

پتروشیمی – بندرکنگ ساعت ۱۶

ماهان – صنایع ساعت ۱۶

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.