پنجعلی: پرسپولیس هنوز از بحران خارج نشد

   محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: پرسپولیس با ۲ یا ۳ پیروزی پشت سر هم از بحران  خارج می شود و با برد مقابل آ‌لومینیوم هرمزگان  هنوز از بحران خارج نشده است به نظر من سه برد پشت سر هم می تواند از نظر روحی و روانی به تیم کمک کند و بچه ها را در شرایط مطلوبی قرار دهد.

 وی افزود: برخوردی که با علی کریمی در پرسپولیس  شده، درست نیست و چنین رفتاری را نمی پسندم مشکل پرسپولیس  علی کریمی نیست، مشکل فوتبال ما بازیکن و مربی نیست بلکه ساختار است اما هر بار قرعه به نام یک نفر می افتد و این بار به نام کریمی افتاده است اما چنین برخوردی را با او قبول ندارم.

وی افزود: علی کریمی یک بازیکن معمولی نیست و اسم وتجربه او به تیم خیلی کمک می کند باید با او کنار بیایند و کریمی را به تیم برگردانند هیچ جای دنیا وسط فصل مربی به بازیکن نمی گوید که از فوتبال خداحافظی کن برخورد مانوئل با کریمی حرفه ای نیست.

 کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: به هرحال در هر تیمی مشکل پیش می آید اما راه برخورد با مسائل این نیست که مربی به بازیکن بگوید از فوتبال خداحافظی کن مربی می تواند از بازیکن استفاده نکند اما با بازیکنی که قرارداد دارد، نباید اینگونه برخورد کنند.

 پنجعلی گفت: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد به شرطی که از بحران خارج شود متاسفانه خودشان به حاشیه ها دامن می زنند و باعث ناکامی تیم می شوند اما پرسپولیس بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.