پنجعلی: دایی نگران بود به کریمی بازی نرسد

۲۶خردادماه،

سرپرست پرسپولیس می‌گوید دایی نگران بود فصل آینده به کریمی بازی نرسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد پنجعلی دربارهٔ شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: تمرین‌های تیم با نظم خاصی برگزار می‌شود و بعد از اردوی اردبیل به امید خدا عازم اردوی رامسر می‌شویم و بعد از بازگشت ملی‌پوشان هم کامل خواهیم شد تا با قدرت به آماده‌سازی خود برای فصل تازه ادامه دهیم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که پرسپولیس دارد حاشیه های بسیارش است. زمانی که تیم از حاشیه‌ها دور باشد همه چیز خوب می‌شود. در زمان برگزاری اردوی اردبیل که تیم از حاشیه‌ دور بود همه چیز به خوبی پیش می‌رفت. ما نباید اجازه دهیم حاشیه وارد پرسپولیس شود.

پنجعلی دربارهٔ وضعیت بازیکنان پرسپولیس برای فصل بعد گفت: کار جذب بازیکن تقریبا تمام شده است و فکر می‌کنم یکی دو نفر دیگر اضافه شوند. به نظر من ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه در پرسپولیس جمع شده‌اند که کمک می‌کند فصل آینده نتایج خوبی بگیریم.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس دربارهٔ وظایف خود در پرسپولیس گفت: قرار است که من بیشتر کنار تیم و علی دایی باشم. از سوی دیگر کارهای اداری را یکی دو نیروی دیگر انجام می‌دهند تا مشکلی پیش نیاید.

سرپرست پرسپولیس دربارهٔ انتقال علی کریمی به تراکتورسازی هم گفت: من برای کریمی آرزوی موفقیت دارم. او جزو ستارگان فوتبال ایران و آسیا بوده است و باید قبول کنیم که برای پرسپولیس زحمات بسیاری کشیده است. او احتیاجی به پول ندارد و در تراکتورسازی هم خودش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که باشگاه تصمیم گرفته بود کارهایی انجام دهد که ناگهان خبر توافق کریمی با تراکتورسازی انتشار یافت. من دربارهٔ کریمی با دایی صحبت کرده بودم و او به من گفت که اگر علی بیاید ممکن است به او بازی نرسد و اینگونه لطمه می‌بیند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.