پنج شنبه ۱۰۰% با رویکرد شهری و طنز پخش می شود

برنامه پنج شنبه صد در صد با اجرای گلاره عباسی و احسان کرمی هر پنجشنبه ساعت ۱۹ تا ۸:۳۰ از رادیو تهران پخش می‌شود.

امیرحسین شفقی سردبیر این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه که با اجرای گلاره عباسی و احسان کرمی از شبکه رادیویی تهران پخش می شود در این برنامه معضلات و مشکلات شهری در قالب طنز بیان می شود.

وی در ادامه افزود: همچنین به تمامی مواردی که هر روز در زندگی شهری با آن ها سروکار خواهیم داشت از دریچه طنز نگاه خواهد شد و مشکلات و دغدغه های شهروندان با زبانی خودمانی وطنز به گوش مسئولین وشنوندگان خواهد رسید.

وی بیان کرد: در بخشی از برنامه، جدیدترین شعرهای طنز از شاعران طنزپرداز کشور ارائه می شود و از مردم خواسته می شود تا راهکارهای خود را برای حل مشکلات و مسائل شهری ارائه دهند تا در قالب شعرهای طنز از شاعران طنزپرداز کشور ارائه می شود و از مردم خواسته می شود تا راهکارهای خود را برای حل مشکلات ومسائل شهری ارائه دهند تا در قالب طنز بیان شود.

ثقفی گفت: اجرای کوتاه نمایش و چند زاویه مختلف در برخورد با موضوع و جامعه امروز شهری با نکات ریز زندگی شهری، از دیگر بخش های جذاب و شنیدنی پنجشنبه صد درصد است .

وی خاطرنشان کرد: اسماعیل باستانی به عنوان تهیه کننده،‌ احسان کرمی و گلاره عباسی گوینده، میثم عبدی ، وحید رونقی و مجید حبیبی بازیگر، سینا محمد حسن ارتباطات، محمد جواد رفیع پور هماهنگی،  محمدرضا میرحسینی گزارشگر و مهرداد محمدرضا، صدابردار در این برنامه همراه شما شنوندگان خواهند بود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.