پورشه ۹۱۱ کابریوله توربو در راه نمایشگاه لس آنجلس / عکس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

پورشه خودروی مدل ۹۱۱ تازه کابریوله توربو خود را در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی می کند، قیمت این خودرو از ۱۶۰ هزار دلار به بالا است

خبراقتصادی:به گزارش پورشه، از زمانی که پورشه تمام انرژی خود را فقط روی خط تولید مدل ۹۱۱ می گذاشت بسیار قبل و این خودروساز مدل های تازهی عرضه کرده با این حال ۹۱۱ پورشه برای این خودروساز هنوز محبوب ترین مدل است و مردم هم پورشه را به ۹۱۱ اسپورت با موتور عقب می شناسند و این مدل از پورشه هنوز مشتریان خود را از دست نداده و سبب ندارد که پورشه روی ارتقای این مدل کار نکند.

کمتر از دو ماه دیگر نمایشگاه بین المللی خودرو در لس آنجلس آغاز می گردد و پورشه هم باید خود را برای آن آماده کند. این خودروساز آلمانی تصمیم گرفته است که ۹۱۱ کابریوله توربوی خود را به نمایشگاه لس آنجلس ببرد. این خودرو با حجم موتور ۳٫۸ لیتر به کمک توربوی  دوقلو، ۵۲۰ اسب بخار توان ایجاد می کند. ظرف ۳٫۳ ثانیه سرعتش هم از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد. البته کابریوله توربوی اس ۴۰ اسب بخار توان بیشتر دارد (۵۶۰ اسب بخار) و صفر تا ۱۰۰ آن هم ۳٫۱ ثانیه است. قیمت مدل اس این خودرو از ۱۹۳ هزار دلار به بالا است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.